سمنان

سرمایه گذاری ۷۸ میلیارد ریالی در تاسیسات صنعت توزیع برق بسطام

سرمایه گذاری ۷۸ میلیارد ریالی در تاسیسات صنعت توزیع برق بسطام

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان سید حمیدرضا موسوی گفت: به منظور تامین برق اشتراک های جدید، پنج هزار و 850 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف احداث و برای ارتقای پایداری خطوط برق رسانی، 11 هزار و ۳۸۳ متر شبکه توزیع برق اصلاح و بهینه سازی شده است.

وی بیان کرد: نصب 12 ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت ۸۴۰ کیلو ولت آمپر، در راستای تغذیه برق مشترکان، از جمله اقدامات این امور محسوب می شود.

وی اظهار کرد: برای پیشگیری از سرقت شبکه سیمی و کاهش تلفات انرژی الکتریکی، از آغاز امسال تا به حال، نه هزار و 33 متر شبکه فشار ضعیف سیم مسی، به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

موسوی گفت: اصلاح شبکه فشار متوسط ورودی روستای جیلان به مقدار یک هزار و ۵۰۰ متر، بهسازی سه هزار متر شبکه سیمی خیابان های فرهنگ، شهید رضا چوپان و مهدیه بسطام با تبدیل به کابل خودنگهدار و تقویت شبکه برای رینگ فیدر محرم به ابرسج، به عنوان مهم ترین فعالیتهای صورت گرفته به شمار می رود.

وی افزود: بهینه سازی شبکه روستاهای ده‌ خیر، گنده پلی، چهارباغ و گرجی، احداث شبکه و نصب پست عمومی منطقه عربها در کلاته خیج و اجرای شبکه جهت رینگ فیدر محرم واقع در جاده دهملا مجن، در زمره برنامه‌های پیش‌بینی شده این امور در سه ماهه دوم امسال است.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا