اجتماعی

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا: وظیفه تاریخی ما استفاده از ماسک در مکان‌های بسته و واکسیناسیون است

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا: وظیفه تاریخی ما استفاده از ماسک در مکان‌های بسته و واکسیناسیون است

وی افزود: در کنار واکسیناسیون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی تأثیر بسزایی در کنترل کرونا دارد.

جماعتی تاکید کرد: غفلت و سهل‌انگاری در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عدم تکمیل روند واکسیناسیون می‌تواند ما را به دوران تلخ کرونایی و مرگ عزیزانمان برگرداند، به همین خاطر تاکید می‌شود که همه ملزم به رعایت اصول بهداشتی هستند.
جماعتی تصریح کرد: از افرادی که هنوز واکسن نزده‌اند، می‌خواهیم که با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، کشور را در مهار کرونا همراهی کنند.

عباس شیراوژن سخنگوی ستاد مقابله با کرونا نیز در این زمینه گفت: پس از گذشت بیش از ۲۷ ماه لطف و عنایت ویژه خداوند متعال شامل حال ملت شریف ایران و نظام سلامت شد که هیچ خانواده‌ای به علت ابتلا به کرونا سوگوار عزیزش نشود.

وی اظهار داشت: در این روز خوب و بابرکت نباید نقش همکاران بهداشت و درمان کشور که فداکارانه ایستادگی کردند و در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم کم نگذاشتند را فراموش کنیم. یاد و خاطره بیش از ۲۰۰ شهید مدافع سلامت را گرامی می‌داریم.

شیراوژن تصریح کرد: شخص آقای رییس جمهور، معاون اول، وزارت خارجه و یکایک اعضای ستاد ملی کرونا و همکاران وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی به ویژه وزیر بهداشت، با رویکردی جهادی از هیچ تلاشی برای پیشگیری و درمان بیماری چه تهیه واکسن‌های موردنیاز چه تجهیز مراکز درمانی و داروهای موردنیاز کم نگذاشتند.

حالا که شرایط بسیار بهتر شده چه باید کرد؟
وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد حفاظت و مراقبت از موفقیت‌ها و افتخارات مهم‌تر از رسیدن به آن موفقیت و افتخار باشد. اما ملت، دولت و نظام سلامت ما نشان داده است که مردان میدان کارهای سخت هستند. قدری تحمل دشواری‌های س. تشویق دیگران به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون هم کمک مضاعف ما در این مقطع زمانی است.

درهرحال امیدوارم که هیچگاه شاهد سوگواری خانواده ایرانی به دلیل بیماری کرونا نباشیم.

47231

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا