گلستان

نقص جرم‌انگاری ترک فعل مدیران در قانون حل می شود/ خودروسازان تعهدات لازم در ارائه کیفیت خودرو ندارند

به گزارش خبرگزاری recive از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در جمع خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: مبنای اصلی بسیاری از اشکالات و نابسامانی‌های موجود در کشور مربوط به ترک فعل برخی از مدیران است.

وی تصریح کرد: متاسفانه مشکل ما در زمینه ترک فعل برخی از مدیران این است که برای آن جرم‌انگاری و مجازات متناسب با آن نشده است.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: به لحاظ قانونی باید جرم تعریف و مجازات متناسب با آن تایید شود و ما تلاش داریم تا این نقیصه قانونی را حل کنیم و برای ترک فعل مدیران در قانون مجازاتی تعریف کنیم‌.

* کمبود خودرو در بازار سبب شده تا عده‌ای از این موضوع سوءاستفاده کنند

وی با اشاره به مشکلات حوزه خودرو در کشور بیان کرد: در بازار خودرو کشور شاهد مشکلات عدیده‌ای بوده و کمبود خودرو در بازار سبب شده تا عده‌ای از این موضوع سوءاستفاده کنند.

منتظری گفت: نیاز مردم به خودرو و اینکه هر وسیله که در اختیار آنها قرار می‌گیرد به ناچار قبول کرده و استفاده می‌کنند سبب شده تا خودروسازان نسبت به تعهدات خود در راستای کیفیت خودرو به طور شایسته نپردازند‌.

وی ادامه داد: بازار خودرو بازار رضایت‌بخشی به لحاظ قیمت خودرو نبوده و مبنای قیمت‌گذاری آنها منطقی نیست با اینحال خودروسازان هم سخنانی برای گفتن دارند که در تلاش هستیم تا مشکلات این حوزه را برطرف کنیم.

دادستان کل کشور ابراز کرد: در مرحله نخست از دولت و وزارت صمت می خواهیم برای رفع مشکل خودرو وارد میدان شود و ما نیز در‌حال جمع‌آوری اطلاعات بخش های‌ مختلف بوده تا بخشی که مربوط به دستگاه قضایی‌ می‌شود را ورود کرده و مشکلات را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا