اقتصادی

خودروهای آفرود بازار چند قیمت خوردند؟

خودروهای آفرود بازار چند قیمت خوردند؟

به گزارش خبرگزاری recive به نقل از تجارت نیوز ، طبیعت‌گردی و خودروهای آفرود در کشور طرفداران زیادی دارد. البته به دلیل افزایش قیمت این خودروها و لوازم یدکی آنها در بازار کشور کمتر از خودروهای دیگر خرید و فروش می‌شوند.

قیمت برخی از خودروهای آفرود در سایت‌های ثبت آگهی دیوار به شرح زیر است:

خودروی لندکروز دیسکاوری۱۱ مدل ۲۰۰۴ در محدوده قیمتی دو میلیارد تومان خرید و فروش می‌شود.

البته مدل ۲۰۱۳ خودروی لندکروز۴ به چهار میلیارد تومان نیز می‌رسد.

در سایت‌های ثبت آگهی، خودروی پاترول با توجه به سال تولید خودرو قیمت متفاوتی دارد و قیمت آنها از ۲۳۰ میلیون تا حدود ۴۵۰ میلیون تومان در نوسان است. البته باید به این نکته توجه کرد که پاترول وزن بالایی دارد و لوازم یدکی و تعمیرکاران آن معمولا در اکثر شهرها یافت می‌شود. همه این‌ها باعث شده تا آفرودبازها، با صرف‌نظر کردن از معایب نیسان پاترول، آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید در بازه قیمتی کم، بشناسند.

قیمت خودروهای آفرود در بازار

رونیز از دیگر خودروهای پرطرفدار آفرودبازها است. این خودرو نیز در بازه قیمتی ۵۵۰ میلیون تومان تا ۸۵۰ میلیون تومان در بازار خودروی کشور معامله می‌شود.

کیا موهاوی ۸ سیلندر نیز از خودروهای پرطرفدار است. البته این خودرو نسبت به رونیز و پاترول قیمت بالاتری دارد. این خودرو در بازه قیمتی یک میلیارد و ۲۰۰ تا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سوزوکی ویتارا نیز انتخاب خوبی برای همچین بازه قیمتی است. این خودرو از ۷۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که رانندگی با خودروهای آفرود اصول زیادی دارد. رعایت نکردن این اصول می‌تواند باعث آسیب به محیط زیست شود. به همین دلیل باید با یادگیری و کسب تجربه فراوان همراه باشد.

223227

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا