سمنان

رونمایی از طرح تفصیلی شهر تا پایان سال/پرداخت ۶۰۰ میلیارد ریال از طلب پیمانکاران

رونمایی از طرح تفصیلی شهر تا پایان سال/پرداخت ۶۰۰ میلیارد ریال از طلب پیمانکاران

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان سیدعلی مرتضی‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن شهید بابایی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: ۴۵ پروژه شهرداری سمنان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و اگر پروژه‌ای به هر علت در این هفته به افتتاح نرسد، قطعاً در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به هزینه ۲۸ میلیارد ریالی شهرداری سمنان در ۹ ماه اخیر برای دوربین‌های پایش و کنترل ترافیک در سطح شهر، افزود: در حال حاضر ۵۷ دوربین در سطح شهر سمنان وجود دارد که تعداد ۸ دوربین برای تردد، ۶ دوربین برای ثبت تخلف و ۴۳ دوربین جهت پایش تصاویر می‌باشد.

شهردار سمنان با اشاره به خرید ۲.۵ کیلومتری فیبر نوری در این دوره از مدیریت شهری، خاطر نشان کرد: از سال ۹۵ تا کنون ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در سطح شهر تعبیه شده است.

مرتضی‌نژاد به پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سمنان اشاره و تصریح کرد: پروژه جاده سیلو سمنان به طول دو کیلومتر و ۳۰۰ متر به مرحله جدول‌گذاری و پخش آسفالت و تأمین روشنایی رسیده است و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرک روزیه
وی اضافه کرد: برای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرک روزیه با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال برگزاری جلسات تحلیل و بررسی پروژه با مشاور فنی این طرح هستیم و در صورت تأیید شورای اسلامی شهر، عملیات اجرایی احداث این پروژه سرعت می‌گیرد و امیدواریم تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

شهردار سمنان تاکید کرد: با افتتاح این پروژه حجم زیادی از بار ترافیکی این نقطه از شهر کم می‌شود و عبور و مرور شهروندان به آسانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت ۶۰۰ میلیارد ریال از طلب پیمانکاران از ابتدای سال تا کنون، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم شهرداری سمنان از محل فروش اموال غیر منقول تا پایان سال دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال درآمد کسب خواهد کرد.

شهردار سمنان با تاکید بر اینکه در حال حاضر به هیچ عنوان قصد اضافه کردن نیروی انسانی جدید به مجموعه شهرداری سمنان نداریم، گفت: در حال حاضر تعداد کل کارکنان شهرداری سمنان یک هزار و ۵۱۷ نفر است و به طور جدی پیگیر تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران هستیم که در این راستا ۱۳۹ پرونده تا کنون تشکیل شده است.

مرتضی‌نژاد با اشاره به رفع ۴۰ نقطه مستعد حادثه‌خیز در سطح شهر سمنان، افزود: از سال ۹۸ تا کنون، ۲۶ نقطه حادثه‌خیز از سوی شورای ترافیک شهرستان سمنان به شهرداری اعلام‌شده که ۲۲ نقطه از این تعداد رفع نقص شده است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا