اخبار ورزشی

رونالدو و تکذیب جمله جنجالی؛ چنین حرفی نزدم!/عکس

رونالدو و تکذیب جمله جنجالی؛ چنین حرفی نزدم!/عکس

به گزارش خبرگزاری recive؛ دوشنبه شب کریستیانو رونالدو با ارائه یکی از بهترین عملکردهای خود در فصل جاری، در جریان پیروزی ۳-۰ این تیم مقابل برنتفورد موفق به گلزنی شده و در برتری تیمش نقش آفرینی کرد. بعد از اتمام مسابقه بود که تصویری از این بازیکن ۳۷ ساله منتشر شد که انگار خطاب به دوربین‌های تلویزیونی در اولدترافورد می‌گوید “من هنوز تمام نشده‌ام”. رونالدو در آن لحظه دور افتخاری پس از پیروزی در لیگ برتر مقابل برنتفورد زده بود و لب خوانی‌ها حکایت از این جمله از سوی ستاره پرتغالی داشت.
اما حالا یکی از صفحات هواداری این بازیکن همین ویدئو را با این مضمون منتشر کرده و رونالدو در پاسخ عنوان کرده که چنین حرفی نزده است. بدین‌ترتیب این جمله جنجالی که در روزهای اخیر به‌شدت مورد توجه قرار گرفته بود، از سوی رونالدو تکذیب شده است.
البته همچنان تردیدهایی در مورد آینده فوق ستاره پرتغالی در پایان فصل وجود دارد و بعضی اخبار حاکی از احتمال جدایی رونالدو تنها پس از یک سال از جمع بازیکنان یونایتد است. رونالدو در این فصل ۲۴ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده که ۱۸ گل آن در لیگ برتر بوده است. بدین‌ترتیب و علی‌رغم همه انتقادات، رونالدو همچنان بهترین گلزن یونایتد بوده و در بین ستاره‌های لیگ برتر نیز کارنامه قابل توجهی از خود بر جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

صعود لیورپول به فینال لیگ‌قهرمانان اروپا با تخریب زیردریایی‌ زرد

سقوط از آسمان “نود” به دره “فوتبال برتر”

این بازیکنان به قطر نمی‌روند!
۲۵۷ ۲۵۸

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا