فرهنگ و هنر

روزنامه همشهری: اراذل سیاسی که روز عاشورا کف و سوت می‌زدند، حالا نگران برگزاری مراسم «سلام فرمانده» در روز قبل از شهادت امام صادق شده‌اند

روزنامه همشهری: اراذل سیاسی که روز عاشورا کف و سوت می‌زدند، حالا نگران برگزاری مراسم «سلام فرمانده» در روز قبل از شهادت امام صادق شده‌اند

اصلا همین عصبانی‌شدن و بهانه‌آوردن و لاطائلات گفتن را می‌توان به پای موفقیت اجتماع بزرگ سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی نوشت.
اراذل سیاسی که سابقه سوت و کف‌کشیدن در روز عاشورای حسینی را در کارنامه‌ دارند، حالا پرچمدار عزای امام‌صادق(ع)، آن هم قبل از اذان مغرب و قبل از شروع شب شهادت شده‌اند. خبر هم ندارند که در همین اجتماع ورزشگاه آزادی، روضه حضرت صادق(ع) در آستانه غروب آفتاب خوانده شد و مردم عزاداری کردند.

اوباش سیاسی که سابقه تلاش برای تحریم ملت ایران و مدفون‌کردن مردم زیر آوار اقتصادی را دارند، حالا با کلیدواژه «جشن» به‌دنبال قراردادن این اجتماع مهدوی مقابل غم مردم آبادان هستند. خبر هم ندارند که اساسا از جشن و سرور خبری نبود و ملت با چشمانی بارانی در این مراسم استغاثه به امام زمان(عج)، چندین‌بار با مردم آبادان ابراز همدردی و برای درگذشتگان این واقعه دردناک طلب آمرزش کردند. فرومایگان سیاسی هم که به‌دنبال مقایسه این اجتماع خانوادگی با برگزاری مسابقات فوتبال در ورزشگاه‌ها هستند، یا اساسا تا به حال یک‌بار هم از نزدیک شاهد جو مسابقه فوتبال در ورزشگاه نبوده‌اند یا به‌دنبال همان اغراض پوسیده سیاسی خود هستند.
خلاصه اینکه یک سرود ساده دهه‌نودی‌ها، حالا همه بافته‌های مخالفان جمهوری اسلامی را پنبه کرده و همین هم تا مغز استخوان آنها را سوزانده است.

23302

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا