سمنان

دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد در سمنان راه‌اندازی شد

دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد در سمنان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان دکتر مهدی منصوری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در گفتگو با خبرنگار ما در سمنان اظهار کرد: با توجه به موقعیت کلیدی و تأثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در ارائه خدمات آموزشی به علاقه‌مندان علم و تحصیل در سراسر میهن اسلامی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته، مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی واحد سمنان آمادگی ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی داوطلبان ورود به دانشگاه را در زمینه انتخاب رشته مناسب از طریق حضور کارشناسان خبره دارد و کارشناسان این مرکز در دو نوبت صبح و عصر را دارد.

منصوری گفت: در کنار این خدمات مهم‌ترین نکته معرفی و شناساندن امکانات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و وجوه تمایز این دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها به مراجعان و خانواده داوطلبان است.

وی به خانواده‌ها و داوطلبان ثبت‌نام در دانشگاه توصیه کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به نشانی www.semnan.iau.ir اقدام کنند و با آگاهی کامل از رشته‌های تحصیلی این واحد دانشگاهی، بهترین تصمیم را برای داشتن آینده‌ای مطمئن و ایمن به لحاظ آموزش و تحصیل در دانشگاه بگیرند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ثبت‌نام در مقطع کارشناسی و کاردانی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در ۷۶رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان آغازشده و تا ۲۸ مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت تصریح کرد: رشته‌های تحصیلی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان رشته‌های کیفی بوده و از بازار تقاضای مطلوبی در جامعه برخوردار می‌باشند به‌طوری‌که دانش‌آموختگان این رشته‌ها نیاز کشور را در بخش‌های مختلف آموزش عالی، صنعت و تولید را مرتفع می‌کنند.

مهدی منصوری با اشاره به آغاز فعالیت دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، از آمادگی این دانشکده برای پذیرش دانشجو در ۳۳ رشته تحصیلی در مقطع کاردانی خبر داد و افزود: دانشجویان در دوران تحصیل در دانشکده مهارت و کارآفرینی علاوه بر فراگیری مباحث علمی، به صورت عملی از تجربیات استاد کاران ماهر در این رشته ها بهره مند خواهند شد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: با صدور بخشنامه ای، امکان تحصیل همزمان در دو رشته و مقطع تحصیلی، در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده است و دانشجویان می توانند علاوه بر رشته اصلی در یک رشته دیگر در همان مقطع یا در مقاطع تحصیلی پائین تر در واحد دانشگاهی محل پذیرش (یا تحصیل) یا در یکی از واحد های استان محل تحصیل و یا در واحد الکترونیک به طور همزمان تحصیل کنند.

مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در محل خوابگاه امیرکبیر این دانشگاه واقع در بلوار امیرکبیر سمنان راه‌اندازی شده و در دو نوبت صبح از ساعت ۸ الی ۱۲ و عصر ۱۷ الی ۲۰ پاسخگوی نیاز مراجعان است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه حضوری به این مرکز و یا تماس با شماره تلفن‌های۳۳۴۴۱۱۵۰و۳۳۶۵۶۱۶۱-۰۲۳ شماره‌های همراه: ۰۹۱۲۶۳۱۵۱۴۹،۰۹۱۲۷۳۲۷۲۸۲ و ۰۹۱۲۷۳۱۸۷۰۸ نسبت به دریافت مشاوره به‌صورت رایگان اقدام کنند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا