سمنان

دغدغه‌ای برای برگزاری آزمون نهایی مدارس نداریم | مبادلۀ تفاهم‌نامه با موضوع مهارت‌افزایی دانش‌آموزان

دغدغه‌ای برای برگزاری آزمون نهایی مدارس نداریم | مبادلۀ تفاهم‌نامه با موضوع مهارت‌افزایی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در سراسر استان بهصورت الکترونیکی (تجهیز حوزه های امتحانی خرداد ۱۴۰۲ به وسایل الکترونیکی و حفاظتی)، طرح‌های تحول‌آفرین آموزش و پرورش (گام های طلایی)، بررسی مشکلات ایجاد شده برای کودکستان‌ها (قطع گاز، شهریه ها، تخصیص اعتبارات، ثبت نام اتباع) و تجدیدنظر در ضرایب محرومیت معاونت راهبری ریاست جمهوری مربوط به استان سمنان، دستورکار این جلسه بود که توسط دکتر خالقی، مدیرکل آموزش و پرورش و دبیر شورا مطرح شد.
هاشمی، رئیس شورای آموزش و پرورش استان سمنان با تأکید براینکه تدابیر لازم اتخاذ شود تا دانش‌آموزان و اولیا در خصوص برگزاری آزمون نهایی در استان هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته باشند، گفت: بستر برگزاری هر چه بهتر آزمون نهایی دانش‌آموزان با استفاده از بسیج همه امکانات موجود در استان فراهم شود؛ چراکه برای دانش‌آموزان بسیار حائز اهمیت است.
وی ضمن تأکید بر لزوم برگزاری مستمر جلسات در این خصوص افزود: ستاد ویژه برگزاری آزمون نهایی دانش‌آموزان در استان به‌منظور برگزاری هرچه بهتر این مهم تشکیل شود.
هاشمی خاطرنشان کرد: مناطق محروم در استان سمنان نیز باید مورد توجه باشد تا امکانات لازم در این بخش نیز در دسترس تمام دانش‌آموزان این مناطق قرار گیرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به بحث شعار سال و تحقق اشتغال‌آفرینی عنوان کرد: ضرورت دارد در بحث آموزش به سمتی گام برداریم تا دانش‌آموزان همراه با اخذ مدرک، پس از فارغ‌التحصیلی مهارت لازم را برای اشتغال داشته باشند.
وی با بیان اینکه ضرورت دارد تفاهم‌نامه‌ای در خصوص مهارت‌افزایی دانش‌آموزان با عنوان «آموزش و پرورش و صنعت» منعقد شود، گفت: این آمادگی وجود دارد تا از امکانات موجود در شهرک‌های صنعتی برای کارآفرینی و مهارت‌افزایی ویژه دانش‌آموزان بهره‌گیری شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا