سمنان

دشمنان در صدد اجرای پروژه سوریه سازی در ایران بودند / هرچه به زمان ظهور نزدیک تر شویم فتنه ها سخت تر می شوند

دشمنان در صدد اجرای پروژه سوریه سازی در ایران بودند / هرچه به زمان ظهور نزدیک تر شویم فتنه ها سخت تر می شوند

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در نشست بصیرتی در جمع پایوران سپاه ناحیه دامغان گفت: هنوز بعضی از افراد وجود دشمن را در قضایای اخیر باور ندارند ، در صورتی که دشمن در تلاش است تا طرح سوریه سازی را در ایران اجرا کند و نظام سلطه با استفاده از جنگ ترکیبی همه قوای خود را به صحنه آورد تا حرکت پیشرونده این نظام و انقلاب را متوقف کند اما دست یاری خداوند متعال پشت سر این مردم ، نظام و انقلاب است.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به وقایع اخیر کشور به تحلیل عوامل پشت پرده در بروز اغتشاشات و نا آرامی های اخیر پرداخت و خاطر نشان کرد: سه دسته از افراد در اغتشاشات اخیر حضور داشتند، دسته اول گروهک ها و معاندین بودند مانند منافقین، کوموله، پژاک و سایر گروهک های تروریستی که به عنوان دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترور و ایجاد نا امنی به دنبال آسیب رساندن به جان و اموال مردم بودند .
وی افزود : دسته دوم از اغتشاش گران ، اراذل و اوباش داخلی بودند که با پول اجیر شدند و با ایجاد شرارت و آشوب به افراد و اموال عمومی صدمه رسانده و در بیشتر موارد بسیاری از این افراد دارای اعتیاد و سوابق کیفری در محاکم قضایی بودند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان دسته سوم را فریب خوردگان داخلی عنوان کرد و گفت: تاثیر مخرب اخبار دروغ و القای شبهات توسط امپراتوری رسانه ای نظام سلطه موجب شد تا برخی از افراد نا آگاه اغوا و در باتلاق رسانه ای شبکه های معاند و فضای مجازی گرفتار شوند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با تاکید بر اهمیت بصیرت و ضرورت جهاد تبیین گفت: مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ همه جانبه دشمن از جهاد تبیین نام بردند و امروز تکلیف ما این است تا با تبیین درست مسائل ، ناآگاهان را از گمراهی نجات داده و اطلاعات درست و واقعیات را در اختیار جامعه و افکار عمومی قرار بدهیم.
وی در پایان تصریح کرد : پیروی از ولایت فقیه به عنوان یک اصل همیشه در راس امور پاسداران است و هرچه به زمان ظهور امام زمان (عج) نزدیک تر شویم فتنه ها نیز بیشتر و سخت تر می شود و در پس این فتنه ها مردم و جامعه غربال می شوند.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا