کهگیلویه و بویراحمد

دست خالی شهرستان کهگیلویه در مقابل بحران‌ها

دست خالی شهرستان کهگیلویه در مقابل بحران‌ها

سید عبدالعزیز موسوی در نشست شورای اداری استان با اشاره به کمبودها و دست خالی این شهرستان در مواقع بحرانی افزود: اگر کمک‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و همچنین بخش خصوصی نبود هیچ گاه نمی توانستیم به مقابله با سیل برویم.

وی اظهارکرد: ابتکار استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود که توانستیم از امکانات بخش خصوصی استفاده کنیم در حالی که ما در این شهرستان از نظر ماشین آلات سنگین وضعیت بسیار بدی داریم.

دست خالی شهرستان کهگیلویه در مقابل بحران‌ها

فرماندار شهرستان کهگیلویه در همین خصوص با انتقاد شدید از عدم همکاری اداره کل راهداری استان خاطرنشان کرد: اداره راهداری شهرستان کهگیلویه تنها سه دستگاه ماشین آلات راهداری شامل سه دستگاه لودر دارد که دو دستگاه از این تعداد از کار افتاده و راهداری همتی برای بازسازی آن نکرده است.

موسوی بیان کرد: امور عشایر این شهرستان هم با توجه به گستردگی عشایر در کهگیلویه از وضعیت بسیار بدی در خصوص ماشین آلات برخوردار است تعداد دو تانکر آبرسانی داشتند که آنها را فروختند که این موضوعات مربوط به مدیریت های قبل است و بقیه دستگاه‌های سنگین آنها هم هیچ گونه کارایی ندارند.

وی اظهارکرد: امور عشایری شهرستان هم قبل از ما همه دستگاه‌های سنگین راهسازی و تانکرهای آبرسان خود را فروخته است و کارهایی که خود باید انجام می‌دادند را به پیمانکار سپرده است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا