اخبار ورزشی

دردسرهای بی‌پایان پدر نامزد رونالدو

دردسرهای بی‌پایان پدر نامزد رونالدو

جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو آخر هفته قبل با انتقادهایی از سوی پاتریشیا رودریگس، خواهر ناتنی‌اش، روبه‌رو شد.
این زن ۳۴ ساله در تلویزیون اسپانیا ادعا کرده بود که جورجینا که قبلاً کارگر ساده مغازه بود و اکنون مدل و اینفلوئنسر موفقی است، پس از مرگ پدرش در سال ۲۰۱۹ او را به طور کامل از زندگی خود حذف کرده است. پاتریشیا که در شهر کاستیون در شرق اسپانیا زندگی می‌کند، به برنامه سرگرمی پرطرفدار Sabado Deluxe گفت: «سه سال پیش پدرم در آرژانتین در اثر نارسایی قلبی درگذشت و خواهرم که می‌دانست من پول رفتن به آنجا را ندارم هزینه بلیت هواپیمای من را پرداخت نکرد.»
او افزود: «خوشحالم که اوضاع جورجینا خوب است اما دوست دارم من را هم در نظر بگیرد، نه اینکه فراموش کند که اصلاً من هم وجود دارم. مثلاً او به من گفته بود که می‌خواهد در تهیه کتاب‌های مدرسه فرزندانم به من کمک کند و من هنوز منتظرم.»
واکنش جورجینا
جورجینا که در مستند تازه منتشر شده نتفلیکسش به نام «من جورجینا هستم» هیچ نامی از پاتریشیا نبرده، در پیغام جدیدش هم به او اشاره نکرده است. اما این بانوی ۲۸ ساله با انتشار پیامی طولانی در اینستاگرام در روز دوشنبه تردیدی برای طرفدارانش در مورد اینکه مخاطبش کیست باقی نگذاشت و گفت: «می‌خواهم از خانواده‌ام تشکر کنم که از وقتی پا به این جهان گذاشتم دستم را رها نکردند. با تشکر از مادرم و خواهرم ایوانا که من را در سفر زندگی همراهی کردند زیرا ما همیشه خانواده کوچک ۳ نفره بوده‌ایم، و این باعث شد که ما به هم عشق بی‌قید و شرط داشته باشیم و جدانشدنی باقی بمانیم. ممنون مادرم که ارزشهایی که داری را به ما منتقل کردی، ارزش‌هایی که امروز بدون آن‌ها نمی‌توانیم زندگی کنیم. عشق و احترام.»
او همچنین از کریستیانو رونالدو هم تشکر کرد و گفت: «متشکرم کریستیانو برای انسانیتت، سخاوتت و حمایت بی‌قید و شرط برای هرچیزی که می‌خواهم. ما بدون اینکه به دنبال هم باشیم راه می‌رفتیم اما می‌دانستیم که همدیگر را پیدا خواهیم کرد.»
او پیام خود را با تشکر از نتفلیکس و طرفدارانش به اتمام رساند و اعتراف کرد که هرگز تصور نمی‌کرد که مستند «من جورجینا هستم» در عرض یک روز بتواند به یکی از ۱۰ برنامه پربیننده نتفلیکس تبدیل شود.
ماجرای عجیب پدر
این اولین بار نبود که پاتریشیا به جورجینا حمله می‌کرد. اما از ۴ سال پیش و آخرین باری که گله و شکایت‌هایش را منتشر می‌کرد، سکوت کرده بود. او در مصاحبه قبلی‌اش گفته بود که وقتی ۱۱ ساله بود و مادرش را از دست داد چطور مادر ناتنی‌اش (مادر جورجینا) از او مراقبت می‌کرد و بعد او را به مدرسه شبانه‌روزی فرستاد چون نمی‌توانست از او مراقبت کند.
مربی سابق فوتبال، خورخه رودریگس، یک روز قبل از تولد ۵ سالگی جورجینا به دلیل تلاش نافرجام برای قاچاق بیش از ۱۰۰ هزار پوند کوکائین از اسپانیا به فرانسه دستگیر و به ۱۱ سال زندان محکوم شد. پس از پایان یافتن این مدت زمان، از اسپانیا بیرون رانده شد و به زادگاهش آرژانتین برگردانده شد.
جورجینا در مستند نتفلیکس وقتی در مورد زندگی پر فراز و نشیبش حرف می‌زند با به یاد آوردن مرگ پدرش اشک می‌ریزد، اما هیچ اشاره‌ای به جرم مواد مخدر و زندانی شدنش نمی‌کند. پاتریشیا روز شنبه ادعا کرد که پدرش زندگی دوگانه‌ای داشته و قبل از زندانی شدن، همزمان با مادر او و مادر جورجینا دیدار می‌کرده است. او گفت: «مادر من از وجود مادر جورجینا باخبر بود و اجازه داد این اتفاق بیافتد.»
جورجینا در روایتی تکان‌دهنده از پدرش که بسته‌های مواد مخدر را آماده می‌کرد، افزود: «پدرم یک تپانچه داشت و در خانه خودش را در اتاق حبس می‌کرد. یک روز من و خواهرم وارد اتاق شدیم و پدرم در حال آماده کردن بسته‌ها بود و وقتی از او پرسیدم که این بسته‌ها چیست، به من گفت این‌ها بسته‌های مواد غذایی برای فقرا هستند.»

بیشتر بخوانید:
این من هستم؛مشکات‌الزهرا صفی
دلیل نیمکت‌نشینی بیرانوند لابی‌های پشت پرده است!
حمله تند کارلوس کی‌روش به ستاره سابق بارسلونا/عکس
۲۵۸ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا