اجتماعی

چهار نفر به اتهام آدم‌خواری در نیجریه بازداشت شدند

چهار نفر به اتهام آدم‌خواری در نیجریه بازداشت شدند

مقامات ایالت «زامفارا» در شمال غربی نیجریه می‌گویند که چهار نفر را که گفته می‌شود در آدم‌خواری و فروش اعضای بدن انسان دست داشته‌اند، دستگیر کرده‌اند.

مظنونان پس از آن دستگیر شده‌اند که کارآگاهان جسدی را در یک ساختمان نیمه‌ساخت پیدا کردند که برخی از اعضای بدن آن وجود نداشت.

پایگاه خبری کنیایی «The Star» در این خصوص خبر داد که این کشف در جریان انجام تحقیقاتی درباره ناپدید شدن یک پسربچه نُه‌ساله صورت گرفته است.

در این گزارش با اشاره به اظهارات فردی به نام «آلکنه» آمده است که مظنونان دو مرد و دو پسر نوجوان هستند که هفته گذشته دستگیر شده‌اند و سایر اعضای این باند تحت تعقیب قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

۹جای مخوف در دنیا که هنوز آدم‌خواری رواج دارد/ تصاویر

به گفته مقاماتی که پیگیری این پرونده را برعهده دارند، تحقیقات اولیه حاکی از آن است که رئیس این باند در دو نوبت مبلغی به ارزش ۵۰۰۰۰۰ نایرا (معادل ۱۲۰۰ دلار آمریکا) برای اعضای بدن انسان به دیگر مظنونان پرداخت کرده است.

طبق گزارش پایگاه خبری «Sahara Reporters»، در ماه دسامبر یک گروه ویژه امنیتی که به اردوگاه های آدم‌ربایان در جنوب شرقی نیجریه یورش برده بود، افرادی را کشف کرد که گوشت تازه انسان می‌خوردند.

این گروه ویژه امنیتی شامل نیروهای ارتش، پلیس و اداره سرویس دولتی نیجریه (DSS) بود.

به گفته مقامات، آن‌ها متوجه شدند که مردم روستا گوشت انسان می‌خوردند، چراکه حین بازرسی متوجه وجود گوشت پخته‌شده انسان و چند جنازه در محل حادثه شدند.

این پایگاه خبری در پایان گزارش خود نوشت به‌رغم آنکه مردم آدم‌خواری را نفرت‌انگیز می‌دانند، اما انسان‌خواری همچنان وجود دارد.

۴۷۲۳۳

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا