سمنان

دانشگاه فنی و حرفه ای جز تاثیرگذارترین مجموعه ها در اشتغال دانش آموختگان محسوب می شود

دانشگاه فنی و حرفه ای جز تاثیرگذارترین مجموعه ها در اشتغال دانش آموختگان محسوب می شود

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، علیرضا عزالدین ضمن بیان اینکه این دانشگاه تنها دانشگاه دولتی در سطح استان سمنان است که به موضوع مهارتی می پردازد بیان داشت: باید به مسائل و مشکلات این دانشگاه توجه شود

وی دانشگاه فنی و حرفه ای را یک دانشگاه اقتصادی دانست و عنوان کرد: اهداف اقتصادی این دانشگاه در کنار اهداف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بسیار برجسته تر است

علیرضا عزالدین دانشگاهها را مکانی برای پرورش دهنده اندیشمندان دانست و افزود: هرچه این محیط فرهنگی شاداب تر و زیباتر باشد اثر بخش تر و بهره وری آن بیشتر است.

وی تربیت نیروی های متخصص کاردان ،کارآفرین،خلاق و مسئولیت پذیر را از مهمترین اهداف این دانشگاه دانست.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ماموریت اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور را تربیت تکنسین‌های کارآمد، خلاق، ماهر و اشتغال آفرین دانست.

وی افزود : دانشگاه فنی و حـرفه‌ای به عنوان دانشگاه نسل سوم، کارآفرین و مهارت محور است و حلقه ارتبـاط بین صنعت و دانشگاه محسوب می شود.

وی در خصوص نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: پذیرش از طریق ثبت نام در سازمان سنـجش بصورت با آزمون و بــدون آزمون در رشته های کارشناسی پیوسته و نا پیوستــه و کاردانی پیوسته و ناپیوسته از فارغ التحصیلان شاخه های کاردانش، فنی و حرفـه ای و نظری در دو نظام روزانه (تحصیل رایگان) و شبانه صورت می پذیرد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا