سمنان

دانشگاه آزاد اسلامی سمنان بستری مناسب برای مشارکت در طرح «کسب‌وکارهای کوچک» است

دانشگاه آزاد اسلامی سمنان بستری مناسب برای مشارکت در طرح «کسب‌وکارهای کوچک» است

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، در راستای فراخوان همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران، محسن عزیزی منش، رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و همکاری‌ها به همراه سمیرا بهرامیان، کارشناس آمار و پژوهش اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با محمد کریم سهرابی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در این دانشگاه‌ها دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر محمد کریم سهرابی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با اشاره به برگزاری نشست‌های علمی با اساتید دانشگاه و فرهیختگان در پیشبرد اهداف طرح کسب‌وکارهای کوچک، این همایش بین‌المللی را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد سمنان بسترهای علمی مناسبی را برای مشارکت در این طرح در اختیار دارد.

وی با استقبال از برگزاری همایش «کتابخانه‌ها و کسب‌وکارهای کوچک»، اظهار داشت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان نهایت همکاری را در حضور پررنگ و درخشان استان سمنان در این همایش خواهد داشت.

در ادامه سمیرا بهرامیان کارشناس آمار و پژوهش اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان نیز بابیان اینکه کارآفرینی نوعی ارزش‌آفرینی است، اظهار داشت: بحث کسب‌وکارهای کوچک مهم‌ترین حوزه تلاقی «نهاد کتابخانه» ‌ با «نهاد اقتصاد» است. در این همایش با گردهم‌آوردن کارآفرینان و صاحبان صنایع کوچک توقع داریم که به مطالبه نوین جامعه از کتابخانه‌ها پاسخ دهیم.

بهرامیان در پایان ضمن قدردانی از مدیریت و اساتید دانشگاه آزاد سمنان و دعوت از گروه‌های علمی برای شرکت در این همایش بین المللی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی و مشارکت پژوهشگران و گروه های علمی در راستای ارتقای خدمات کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی برای افزایش مهارت‌های شغلی و رفتاری عموم مخاطبان، گام‌های بلندی برداشته شود.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا