اخبار ورزشی

چراغ سبز مراکش برای بازگشت ستاره چلسی

چراغ سبز مراکش برای بازگشت ستاره چلسی

اظهارات اخیر فوزی لکجا نشان می‌دهد که سوتفاهماتی که منجر به دوری حکیم زیاش و نصیر مزروعی از تیم ملی مراکش شده بود به‌زودی حل و این دو ستاره به جمع ملی‌پوشان مراکش در جام جهانی اضافه خواهند شد.
رئیس فدراسیون فوتبال مراکش در گفت‌وگوی روز چهارشنبه با Soccer212 با گفتن این جملات مسیر بازگشت دو ستاره ممنوعه را هموار کرد: “مشکلاتی وجود دارد که ما باید آن را حل کنیم تا زیاش و مزروعی به تیم ملی برگردند.” او معتقد است که نصیر و حکیم همچنان بازیکنان تیم ملی کشورشان محسوب می‌شوند.
رسانه‌های آفریقا در این خصوص نوشته‌اند که به گفته منابع آگاه، لکجا شخصا پرونده بازگشت زیاش و مزروعی را به دست گرفته است. این پرونده بعد از مصاحبه‌هایی که طرفین علیه یکدیگر انجام داده‌اند، وارد فاز جدی‌تری شده است.

وحید هلیلهوژیچ طی این چند وقت اخیر به‌شدت تحت فشار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار داشته است. کنار گذاشتن ستاره‌های سرشناس به دلایل مختلف، عامل این انتقادات است. زیاش و مزروعی به این دلیل که در مقاطعی، از حضور در بازی‌های دوستانه سر باز زده بودند؛ مورد خشم سرمربی تیم ملی قرار گرفتند.
ستاره چلسی در نقد تصمیم سرمربی تیم ملی مراکش گفته بود: «من به تیم ملی برنمی‌گردم و این تصمیم نهایی است؛ تمرکز من روی چلسی خواهد بود. با این همه دروغ قطعا برای مراکش بازی نمی‌کنم.» در کنار هم قرار دادن مصاحبه زیاش با این گفته هلیلهوژیچ که  “زیاش اگر مسی هم باشد، جایی در تیم ملی ندارد” نشان می‌دهد که رئیس فدراسیون فوتبال مراکش برای حل مشکلات کار سختی در پیش دارد.
بیشتر بخوانید:
برخورد خشن محمود فکری با فرهاد مجیدی!/عکس
افتخاری دیگر برای مهدی طارمی در لیگ پرتغال/عکس
تاریخ سازی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا/عکس
251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا