همدان

حضور تیم شهرداری همدان با تمام توان در لیگ دسته اول

رضا طلایی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به حضور تیم شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور، اظهار کرد: در فصل گذشته لیگ دسته دوم با لطف خداوند، همت کادرفنی، تلاش بازیکنان و حمایت مدیران شهرداری و ورزش استان موفق شدیم با قدرت به لیگ دسته اول صعود کنیم.

وی ادامه داد: این صعود برای فوتبال همدان بسیار دلچسب بود زیرا سال‌هاست که تیمی از همدان در این لیگ حضور نداشت و خوشحالم این موفقیت توسط تیم شهرداری به دست آمد.

سرمربی تیم شهرداری همدان از حفظ شاکله اصلی این تیم خبر داد و افزود: سعی ما برای حضور در لیگ دسته اول حفظ شاکله اصلی تیم سال گذشته بود و در این راه نیز چند بازیکن بومی که در دیگر تیم‌های دسته اولی و دسته دومی حضور داشتند را جذب تیم کردیم.

وی اضافه کرد: هنوز فرصت نقل و انتقالاتی برای تیم وجود دارد و اگر ببینیم در ادامه لیگ، ضعف‌هایی وجود دارد قطعاً یک یا چند بازیکن در پست‎های مختلف به تیم اضافه خواهیم کرد.

طلایی‎منش با بیان اینکه تیم شهرداری یک اردوی پیش‌فصل بسیار خوبی را در کمپ دانشگاه آزاد همدان برگزار کرد که برای تیم مفید بود اضافه کرد: ارتفاع مطلوب همدان از سطح دریا، آن را به یکی از بهترین استان‌ها برای اردوهای پیش‌فصل تبدیل کرده و از همین رو ما موفق به برگزاری اردوی خوبی شدیم.

وی بیان کرد: در این اردو تمرینات بدنسازی، هوازی، تاکتیکی و… خوبی را برگزار کردیم و تیم با شرایط نرمال و مطلوبی آماده مبارزه در اولین دیدار خود است.

سرمربی تیم شهرداری همدان با اشاره به دیدار خود در اولین هفته از لیگ دسته اول، اظهار کرد: تیم ما باید در هفته نخست در شهر تبریز به دیدار تیم ماشین‌سازی برود و چون در هفته‎های اولیه تیم‌ها از همدیگر شناختی نداند، شرایط کمی سخت است.

وی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری با حداکثر توان خود در لیگ دسته اول ظاهر خواهد شد و نام تیم‎های مقابل برای ما مهم نیست و مجموعه شهرداری تنها برای دستیابی به اهداف خود برای رقبا صف‎آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89042/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا