اصفهان

خدمات شهری متناسب با نیاز معلولان بازنگری شود/ تقدیر از اقدامات موثر ستاد اجرایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در مراسم اهدای ۱۰۰ عدد ویلچر به معلولان مناطق کم برخوردار گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان اصفهان توانسته است حرکت‌های اثرگذار و مثبتی را به سرانجام برساند که در این بین توجه به قشر معلول جامعه بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه پیش از این گرفتن ویلچر برای معلولان پروسه‌ای زمان‌بر بود تصریح کرد: امروز شاهد هستیم بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با پیگیری و حمایت از معلولان، دریافت ویلچر به کم‌ترین زمان رسیده و باید این روند افزایش یابد.

امام جمعه اصفهان اذعان کرد: حمایت از زوج‌های جوان که شرایط اقتصادی خوبی ندارند باید در اولویت سازمان‌های حمایتی قرار داده شود همچنین درمان، اشتغال و ازدواج مؤلفه‌هایی هستند که باید در راستای بهبود وضعیت آن‌ها تلاش‌های مجدانه‌ای انجام شود.

طباطبایی‌نژاد تأکید کرد: در صورتی که کمک‌های خیرخواهانه خیران به صورت هدفمند توسط سازمان واحد جمع آوری و برنامه ریزی برای هزینه کرد آن شود بدون شک نتایج بهتری را شاهد خواهیم بود.

امام جمعه اصفهان به وضعیت مناسب سازی نه چندان مطلوب شهر برای معلولان اشاره کرد و افزود: بازنگری و اصلاح امکانات و خدمات شهری متناسب با نیاز معلولان باید در اولویت فعالیت‌های شهرداری قرار داده شود.

تورج حاج‌رحیمیان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: امروز پویش طرح مثبت حرکت را داشتیم که در این طرح توسط بنیاد ۱۵خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور ۲۷ هزار ویلچر بین معلولان نوجوان بی بضاعت توزیع خواهد شد.

وی گفت: در فاز اول ۲۵ هزار ویلچر در کل کشور توزیع خواهد شد که در استان اصفهان ۱۰۰ ویلچر را به نوجوانان بی بضاعت زیر چهارده سال تقدیم کردیم.

حاج رحیمیان گفت: در مراسم امروز علاوه براینکه با کمک مجموعه بهزیستی، نوجوانان بی بضاعت که مشکل معلولیت جسمی داشتند شناسایی شدند علاوه براهدای ویلچر پک فرهنگی، کیف و لوازم التحریر دانش آموزی نیز به آنها اهدا شد واین معلولین کدی را از ما دریافت می‌کنند که در ادامه مسیر نیز در آینده از حمایت‌های مادی و معنوی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا