سمنان

جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، زمینه‌ساز آشنایی با سبک زندگی ائمه (ع)

جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، زمینه‌ساز آشنایی با سبک زندگی ائمه (ع)

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، جلسه شورای اداری شهرستان سمنان با حضور محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان؛ محسن عزیزی منش رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و همکاری‌ها؛ محمد مرادی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان؛ مطهره پیمانخواه، کارشناس امور کتابخانه‌ها؛ قاسم رئوفی، کارشناس امور فرهنگی و جمعی از کتابداران و مسئولین کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان در سالن جلسات کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) برگزار شد.

محمد طاهریان در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به اهمیت دوازدهمین دوره جشنواره رضوی گفت: کتابداری که خالصانه در راه امام رضا (ع) گام برمی‌دارد و برای اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه به جامعه تلاش می‌کند، بدون شک خیر و برکت تلاش خود را در زندگی مشاهده خواهد کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را یک فرصت دانست و تصریح کرد: این جشنواره صرفاً یک کار اداری یا سازمانی محسوب نمی‌شود و فعالیتی دلی برای شناساندن هرچه بهتر مفاهیم فرهنگ والای اهل‌بیت (ع) به خصوص امام رضا (ع) به مردم جامعه است.

طاهریان خاطرنشان کرد: در برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی کیفیت بسیار مهم و ضروری است و در کنار کمیت باید به کیفیت و واقعی بودن آمار شرکت‌کنندگان در جشنواره توجه خاص و ویژه داشته باشیم.

محمد طاهریان برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را یک اقدام پسندیده عنوان کرد و افزود: خانواده‌ها باید از این فرصت کم‌نظیر برای تقویت روحیه مطالعه در فرزندان خود بهره برده و با شرکت در برنامه‌های این‌چنینی به رشد فرهنگی و توسعه اجتماعی منطقه و کشور کمک نمایند.

گفتنی است در پایان این نشست محمد مرادی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان نیز با ارائه گزارشی از نحوه فعالیت کتابخانه‌ها و کتابداران در دوره قبل پرداخت، همچنین کارشناسان اداره کل و کتابداران هم به بیان مطالب و نکاتی پیرامون اجرای بهتر این جشنواره پرداختند.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا