اخبار ورزشی

تکلیف موکل‌های رایولا پس از مرگ او

تکلیف موکل‌های رایولا پس از مرگ او

به گزارش خبرگزاری recive؛ پس از چند ماه بیماری و سپری کردن روزهای پایانی آن در وضعیتی وخیم، مینو رایولا مدیربرنامه‌های معروف فوتبال اروپا روز شنبه در گذشت. با مرگ این مرد ایتالیایی که از بدو کودکی در هلند ساکن بود، این سؤال پیش آمده است که حالا چه کسی کارهای او را ادامه خواهد داد و چه کسی به نمایندگی از بازیکنانش با باشگاه‌ها وارد مذاکره خواهد شد.
در واقع این سؤال از چند روز قبل، زمانی که برای اولین بار خبر مرگ رایولا منتشر شد و خانواده‌اش آن را تکذیب کردند ذهن خیلی‌ها را درگیر کرد. اینکه بازیکنانی مانند پل پوگبا، زلاتان ابراهیموویچ، ماتیس دلیخت، مارکو وراتی، جان لوئیجی دوناروما، استفان دفرای، گراونبرش و از همه آنها مهمتر ارلینگ هالند از حالا به بعد چه کسی را مأمور مذاکره با باشگاه‌ها خواهند کرد موضوعی بود که کنجکاوی خیلی‌ها را برانگیخت.
در مورد هالند که گفته می‌شود در پایان فصل جاری از دورتموند جدا می‌شود، او از مدتی قبل که رایولا برای درمان خانه‌نشین شده بود، با یک وکیل برزیلی به نام رافائلا پیمنتا کارهایش را پیش می‌برد. او به عنوان وکیل رایولا از سوی او مأمور شد که به امور مربوط به هالند و دیگر موکلان این مرد ایتالیایی رسیدگی کند. به همین دلیل این پیمنتا بود که به جای رایولا چندی پیش به همراه پدر هالند در موناکو با مسئولان باشگاه رئال مادرید ملاقات کرد. اکنون باید دید که آیا موکلان رایولا به همکاری‌شان با شخصی که مدیربرنامه‌های فقیدشان به آنها معرفی کرده بود ادامه خواهند داد یا اینکه مدیربرنامه‌ای جدید را انتخاب خواهند کرد.
بیشتر بخوانید:
خبری از هوادار خیّر پرسپولیس برای استوکس نیست!
گلر پرسپولیسی تنها ایرانی در جمع برترین‌های لیگ قهرمانان/عکس
واکنش کاپیتان تیم ملی به شایعه حضور در استقلال
۲۵۳۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا