اخبار ورزشی

تکذیب توافق با شهباززاده و ولسیانی توسط درویش

تکذیب توافق با شهباززاده و ولسیانی توسط درویش

به گزارش خبرگزاری recive؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه مراسم افتتاحیه سالن بدنسازی سیدجلال حسینی گفت‌وگویی را با خبرنگاران میدانی مستقر انجام داد و در حالی‌که تمایلی به گفت‌وگو نداشت، در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کرد.
* حضور در مراسم؟ آقای سیدجلال حسینی از زحمت‌کشان باشگاه پرسپولیس است و ضمنا کار ارزنده انجام دادند و امروزه کار پرتلاشی است که کسی بیاید و برای ورزش هزینه کند. به تربیت بدنی استان تهران بابت حضور همچین فردی تبریک می‌گویم و همچنین به مردم این منطقه و مناطق مجاور که یک مدیر خوب و سالم، مدیریت اینجا را در اختیار خواهد گرفت.
* توسعه مجموعه‌های پرسپولیس؟ ما برای ورزشگاه درفشی‌فر، شهدای گمنام و شهید کاظمی یک برنامه توسعه در اختیار داریم. برنامه باید قابل اجرا باشد و ما در حال بررسی هستیم.

* توافق با شهرخودرو؟ انشالله توافقاتی شده و از قبل این توافق را داشتیم و ما امروز بدون اینکه بدانیم پنجره بسته شده، این رقم را به حساب آنها واریز کردیم.
* جلسه با رامین رضاییان؟ بحثی در مورد رامین رضاییان نداشتیم و ایشان خودش باید تصمیم بگیرد. آقای گل‌محمدی هنوز لیست بازیکنانی که جدا می‌شوند؛ اعلام نکرده است.
* قرارداد کارگزار؟ تحقق وعده‌ها خیلی کمتر از پنجاه درصد است و این یک کار حقوقی است. با یک تیم حقوقی خوب بندهایی را می‌گنجانیم که اگر شد، بخشی از هزینه ما را تقبل کنند.
* چقدر پرداختی داشتند؟ 10 میلیارد، حدود ۱۰ میلیارد گیر باشگاه آمده.
* دفاع آقای صدری از قرارداد؟ طبیعی است. وقتی کسی ساختمانی را می‌سازد دفاع می‌کند. یک‌سری هزینه بود که باید آنها را می‌دادند اما ندادند و چیزی حدود ۱۰- ۱۵ میلیارد گیر باشگاه آمده است.
* هایجک شهباززاده توسط استقلال؟ سوال باشگاه دیگر را از من می‌پرسید؟
* در مذاکره با شما بودند… بازیکن می‌تواند انتخاب کند کجا برود. با ما صحبت کرده و در نهایت خودش انتخاب می‌کند.
* جدایی فنایی و رحیم‌پور؟ هنوز از طریق سرمربی به ما اعلام نشده و ایشان باید اعلام کند.
* باشگاه پست گذاشت… بله اما باید کادرفنی به ما اعلام کند.
* ولسیانی؟ هنوز با او صحبت نکردیم.

بیشتر بخوانید:

تئوریسین ایتالیایی تکلیف خود را با آبی‌ها روشن کرد
کنایه سنگین رامین رضاییان به گل‌محمدی/عکس
پیام تبریک آزمون به خرید جدید پرسپولیس با قلب آبی!/عکس

254 258

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا