همدان

شاخص قرارگیری در جریان ناب بسیجی پیروی محض از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی مجذوبی ظهر امروز در مراسم تقدیر از بسیجیان، تقویت روحیه بسیج و بسیجی را در دستورکار دانشگاه علوم پزشکی همدان دانست و شاخص قرارگیری در جریان ناب بسیجی را پیروی محض از مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهیده سلامت استان شهید گلنار قیامتی وشهیده زهرا سادات موسوی از دکتر احمدی‌قمی به عنوان بسیجی پاک، مخلص و خدمت‌گذار و از شهید معصومی به عنوان فردی فعال، شاداب، خدمت‌رسان ومردمی در مرکز آموزشی درمانی  سینا یاد کرد و شنیدن خبر شهادت این دو بزرگوار را بسیار ناگوار دانست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه بسیج یک حقیقت تغییرناپذیر و جریان اثرگذار است، گفت: جریان بسیج در طول زمان ادامه می‌یابد و متناسب با شرایط روز اثرگذاری خود را نشان می‌دهد وبسیجیان در کنار رهبر انقلاب و مردم کشورشان می‌مانند و برای کشور تا آخرین لحظه خدمت می‌کنند.

وی افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس دنیا و امور دنیوی را پشت سر گذاشتند و پیش رفتند و پس از آن نیز بسیجی‌وار در صحنه انقلاب حضور داشتند و زمانی که جبهه مقاومت مطرح شد با همین روحیه بسیجی افتخارات بزرگی ‌را برای جبهه اسلام ‌ایجاد کردند.

مجذوبی ادامه داد: در دو سال اخیر هم با شیوع پاندمی کرونا بخش قابل توجهی از روحیه بسیجی در خدمت به جامعه و بیماران در تمام سطوح نمود داشت و لازم است از خدمات آنان در همه سطوح قدردانی شود‌.

وی توفیق مشاهده اقدامات ایثارگرانه بسیجیان در دوران دفاع مقدس و همچنین خدمت در جبهه مبارزه با کرونا را از توفیقات الهی دانست و از جمله ویژگی‌های بسیجیان را حرکت برای رسیدن به خدا، پیروی محض از ولایت‌فقیه و تمسک به اهل بیت(ع) عنوان کرد و هدف اصلی را دستیابی به رضایت خدا خواند و گفت: دفاع از مرز و بوم‌ بخشی از تفکر بسیجیان بود که در سایر کشورها هم ‌وجود داشت اما این موارد اهداف بسیجیان را متعالی می‌کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اهمیت خلوص در عمل بدون توجه به مسائل دنیوی در دوران دفاع مقدس گفت: همه ویژگی‌های روحیه بسیجی باید در مدیریت‌ها وجود داشته باشد.

وی تقویت روحیه بسیج و بسیجی را یکی از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد و خاطر‌نشان کرد: شاخص قرارگیری در جریان ناب بسیجی و خدمتگذار پیروی محض از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است زیرا این شاخص موثرترین موضوع برای جلوگیری از انحراف در مسیر است و اگر افراد بر اساس تحلیل‌ها و استانداردهای شخصی خود جلو روند خطر وجود دارد.

مجذوبی عمل‌گرا بودن، بی‌نام و نشان بودن را از دیگر ویژگی‌های بااهمیت خواند که افراد باید در جهت آن قدم بردارند و آن روحیه را در مجموعه‌ خود افزایش دهند.

انتهای پیام/ 3140/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا