البرز

مشکلات محلات کم برخوردار با بازدید و شعار حل نمی‌شود

مشکلات محلات کم برخوردار با بازدید و شعار حل نمی‌شود

به گزارش recive از البرز؛ «مریم قهرمانی صارم» با بیان اینکه تفکیک بودجه تملکات از بودجه عمرانی در بودجه سال آتی کارسازی شود، اظهار کرد: وضعیت معابر، آسفالت، فضای‌ سبز در محلات حاشیه‌ای و کم‌برخوردار که تمرکز جمعیتی بالایی نسبت به وسعت منطقه و محله دارند مطلوب نیست و در تمامی بازدیدها، مراجعات و مطالبه‌گری‌های رسانه‌ای بسیار مورد توجه است.

وی تصریح کرد: لذا آنچه از بررسی متمم بودجه سال جاری برمی‌آید آنست که بودجه پیش‌بینی شده برای مناطق و محلات در کنار ناکافی بودن متاسفانه جذب قابل توجهی نیز نداشته است.

نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: از این رو می‌طلبد در بودجه سال آتی اولا بر اساس نیازسنجی واقعی نه با ضریب زدن به بودجه سال جاری نسبت به افزایش منطقی و قابل توجه به بودجه عمرانی مناطقی که محلات کم‌برخوردار دار هستند اقدام شود و در ثانی بودجه تملکات از ردیف بودجه عمرانی تفکیک شود تا میزان واقعی جذب عمرانی مناطق مشخص شود.

وی تصریح کرد: اراده شورا در تصویب بودجه عمرانی ۱۴۰۱ محله‌محوری و نگاه خاص جهت رفع مشکلات عدیده محلات است که امیدوارم این اراده در مجموعه شهرداری کرج هم عملیاتی شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا