اخبار ورزشی

توضیحات برخواه درباره دلایل ترک اردو از سوی وزنه‌برداران

توضیحات برخواه درباره دلایل ترک اردو از سوی وزنه‌برداران

محمد حسین برخواه درباره علت اینکه ملی پوشان وزنه برداری اردوی تیم ملی را ترک کردند، بیان کرد: اردوی ما هفته گذشته با شرایط نسبتا مناسبی آغاز شد و ملی پوشان تمرینات خوبی را انجام می دادند و وضعیت خوب بود. در این چند روز اخیر کیفیت غذا مناسب نبود. آب گرم پنج سالن قطع بود و سیستم خنک کننده هم مشکل داشت. البته قبل از المپیک هم این مشکل را داشتیم که اتاق ها گرم بودند.
او ادامه داد: مشکلات داخلی هم وجود داشت که وزنه برداران معترض بودند. آنها به تغذیه، نرسیدن مکمل، پرداخت نشدن حقوق ها و نبود فیزیوتراپ اعتراض داشتند و در مجموع اعلام کردند اردو را ترک می کنند. حتی من می خواستم حضور داشته باشند تا 10 نفر اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را مشخص کنیم که اردو را ترک کردند. خیلی مسائل دست به دست هم داد که وزنه برداران اعلام کردند که دیگر تاب و تحمل ماندن در اردو را ندارند و می‌روند.
برخواه در پاسخ به این پرسش که فدراسیون نخواست آنها را مجاب کند که شرایط بهتر شود؟ گفت: ملی‌پوشان جمع کرده بودند و داشتند می‌رفتند.
او در مورد تکلیف انجام برنامه آماده سازی تیم ملی برای بازی های کشورهای اسلامی تاکید کرد: باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و چه شرایطی پیش می آید.

258 258

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا