سمنان

توسعه و بهسازی 64 کیلومتر شبکه توزیع برق در شهرستان مهدیشهر

توسعه و بهسازی 64 کیلومتر شبکه توزیع برق در شهرستان مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان حسین حافظی با عنوان این که احداث شش هزار و 256 متر شبکه فشارضعیف هوایی جهت تامین برق متقاضیان جدید با مبلغ 10 میلیارد و 971 میلیون ریال اجرایی شده گفت: اصلاح 9 هزار و 500 متر شبکه توزیع برق روستایی در قالب طرح بهارستان با مبلغ یک میلیارد و 630 میلیون ریال اجرایی شده است.

وی با اشاره به این که بهینه سازی شبکه فشارضعیف هوایی به طول 18 هزار و 288 متر با تبدیل به کابل خودنگهدار در سطح شهرستان با اعتبار 9 میلیارد و 129 میلیون ریال به انجام رسیده افزود: اصلاح 30 هزار متر خط 20 کیلوولت هوایی با مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون ریال، از دیگر اقدامات صورت گرفته از شهریور سال قبل تا به حال است.

حافظی با اظهار این که برای تغذیه برق متقاضیان جدید، 9 ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت 325 کیلوولت آمپر و اعتبار هفت میلیارد و 530 میلیون ریال نصب و بهره برداری شده افزود: برقراری یک هزار و 56 مورد لوازم اندازه گیری جدید با مبلغ یک میلیارد و 742 میلیون ریال، از جمله اقدامات به عمل آمده محسوب می شود.

وی یادآور شد: احداث شبکه و پست هوایی منطقه یخچال شهمیرزاد، نصب پست هوایی شهرک کلاهدوز شهمیرزاد، احداث شبکه و ایستگاه هوایی در محدوده میدان علمدار روستای فولادمحله، تجهیز پست زمینی جهت تامین برق شرکت کاشی سمنان و تبدیل شبکه هوایی داخل محوطه پست 63 کیلوولت مهدیشهر به زمینی، از دیگر فعالیتهای عرصه خدمت رسانی است.

وی اضافه کرد: برای اجرا و بهره برداری از اقدامات مورد اشاره از شهریور سال قبل تا زمان حاضر، مبلغ 41 میلیارد و 756 میلیون ریال سرمایه گذاری صورت پذیرفته است.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا