خراسان رضوی

توزیع ۲ هزار سبدکالا در رزمایش شمیم حسینی +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، همزمان با ماه محرم و به مناسبت هفتم سرورو سالار شهیدان امام حسین(ع) رزمایش شمیم حسینی و اهداء سبدکالا به استان های کم برخوردار لرستان، بوشهر و مهرجویان استان تهران صبح امروز در حسینیه سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

در این رزمایش بیش از ۲۰۰۰ سبد کالا توزیع شد که ارزش هر بسته به میزان بیش از دو میلیون و هشتصدهزار ریال می باشد و توسط خیرین و نیکوکاران با هدف کمک به ایتام، خانواده های بی سرپرست و اقشار نیازمند تامین شده است.

فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها در حاشیه این مراسم با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در دوران شیوع کرونا اظهار داشت: درسال گذشته بیش از ۱۴ مرتبه رزمایش کمک های مومنانه برگزار کردیم و در سال جدید هرماه رزمایش برقرارکرده که با اجرای آن در هر دوره هزاران  بسته کمک معیشتی و پک های بهداشتی و ضد عفونی بین خانوارهای تحت پوشش بنیاد توزیع شد، همچنین با کمک خیرین دهها کپسول اکسیژن و ویلچر هم تهیه و به استان های محروم ارسال شده است.

وی با بیان اینکه هرساله بیش از ۸۸۸۸ سری جهیزیه برای خانوادهای تحت حمایت بنیاد اهدا می‌شود افزود: هر ساله در برنامه آوای مهر که در اواخر شهریورماه انجام می‌شود، اقلامی همچون اهدای لوازم التحریر، لباس و پوشاک برای دانش آموزان سراسر کشور اهدا می کنیم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا