اخبار ورزشی

توافق مربی پرسپولیس با باشگاه لیگ برتری؟

توافق مربی پرسپولیس با باشگاه لیگ برتری؟

دوباره قصه پیشنهاد نساجی به حمید مطهری. او فصل قبل هم یک پیشنهاد جدی از تیم شمالی داشت اما ترجیح داد تا کنار یحیی بماند و به ماجراجویی‌اش با پرسپولیس ادامه دهد. با این حال شرایط امسال فرق می‌کند و شاید حمید مطهری تصمیمی بگیرد که آینده مربیگری اش را به سمت و سوی دیگری ببرد. در هر صورت نفر اول نیمکت یک تیم بودن بهانه خوبی است برای یک تاریخ‌سازی جدید، حتی اگر این جدایی از پرسپولیس باشد.

اختلاف با صنیعی‌فر و یک جدایی نه چندان دوستانه

تقریباً سه سال پیش در چنین روزهایی بود که حمید مطهری از نساجی جدا شد. او دستیار مجید جلالی در این تیم بود و به‌دلیل حمایت از او عطای کار در این تیم را به لقایش بخشید. آن سال و بعد از اینکه مجید جلالی در مصاحبه‌ای به انتقاد از مدیران باشگاه نساجی پرداخت، فرهاد صنیعی‌فر از اظهارات جلالی انتقاد کرد و مدعی شد اگر این باشگاه مشکلات زیاد دارد چرا آقایان به‌دنبال ماندن در نساجی هستند؟ البته صنیعی‌فر از مصاحبه‌های جلالی و دستیارانش و این شیوه انتقاد کرد ولی این پایان کار نبود زیرا مطهری از مالک این باشگاه شدیداً انتقاد کرد و مدعی شد که امثال صنیعی‌فر نباید در فوتبال باشند. همین اتفاق باعث شد تا همکاری طرفین دیگر ادامه پیدا نکند.

پیشنهادی که سال قبل رسید!

سال قبل و پیش از شروع فصل مالکان باشگاه نساجی دوباره به حمید مطهری پیشنهاد دادند تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد اما پاسخ مطهری به این اتفاق یک «نه» ساده بود. مطهری با حدادیان که در حال حاضر تنها مالک این باشگاه است رفاقت دارد و سال قبل هم می‌توانست هدایت این تیم شمالی را برعهده بگیرد اما سودای کسب ششمین قهرمانی با پرسپولیس این اجازه را نداد تا او تهران را ترک کند. حالا انگار که قصه قرار است طور دیگری رقم بخورد و طور دیگری روایت شود.

نساجی بی‌خیال مطهری نمی‌شود

دستیار اول یحیی گل‌محمدی امسال هم پیشنهاد تازه‌ای از نساجی مازندران دریافت کرده است. او یک بار دیگر گزینه نخست و جدی حدادیان است و این احتمال وجود دارد که پاسخ دستیار اول گل‌محمدی به این پیشنهاد مثبت باشد. از مازندران خبر رسیده که مطهری و نساجی به توافق‌های اولیه رسیده‌اند و تنها یک امضای قرارداد باقی مانده است.

مطهری دو رقیب دیگر هم دارد منصوریان و عنایتی

مسئولان باشگاه قائمشهری غیر از مطهری ظاهراً با دو مربی دیگر هم وارد مذاکره شده‌اند. یکی علیرضا منصوریان و دیگری رضا عنایتی. البته بر اساس اطلاعاتی که از باشگاه نساجی به دست آمده اولویت اول نساجی‌چی‌ها حمید مطهری است و اگر به هر دلیلی او به پیشنهادشان پاسخ منفی بدهد سراغ گزینه‌های دیگر خواهند رفت.

251 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا