اخبار ورزشی

تماس ستاره لیورپول با ناگلزمان؛ فقط بایرن مونیخ!

تماس ستاره لیورپول با ناگلزمان؛ فقط بایرن مونیخ!

اگر انتقال داروین نونیز به لیورپول مطابق انتظار در روزهای آتی نهایی شود، احتمال حضور سادیو مانه در تیم مورد علاقه‌اش یعنی بایرن مونیخ افزایش خواهد یافت. مدیران لیورپول برای فروش مانه بیش از 40 میلیون پوند می‌خواهند و مذاکرات بین طرفین ادامه خواهد داشت. لیورپول انتظار دارد پیشنهاد بایرن مونیخ در چند روز آینده به ارزش 40 میلیون پوندی برسد و باشگاه آلمانی نیز قصد دارد اوایل این هفته قرارداد این ستاره سنگالی را نهایی سازد.
اسکای اسپورتس آلمان امروز با انتشار گزارشی مدعی شد سادیو مانه در روزهای اخیر یک تماس تلفنی مثبت و خوب با یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و آلمانی باواریایی ها داشت و به صراحت اعلام کرد که فقط می خواهد در فصل بعد در ترکیب بایرن مونیخ به میدان برود. جالب اینجاست این ستاره سنگالی در مورد پست بازی خود در ترکیب بایرن مونیخ نیز درخواست خاصی نداشت و به ناگلزمان اعلام کرده خوشحال می شود در هر شرایطی به تیم او کمک کند.
به نظر می رسد سادیو مانه به یک چهره برجسته و مهم در ترکیب بایرن مونیخ تبدیل شود. مدیران این باشگاه آلمانی امیدوارند بازیکنانی مانند کینگزلی کومان و سانه در کنار این ستاره سنگالی پیشرفت کرده و بهترین عملکرد خود را در فصل بعد در ترکیب بایرن مونیخ ارائه دهند. تقریبا تردیدی در مورد انتقال سادیو مانه به بوندسلیگا وجود ندارد و این ستاره باتجربه به زودی شاگرد ناگلزمان در بایرن مونیخ خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تئوریسین ایتالیایی تکلیف خود را با آبی‌ها روشن کرد
کنایه سنگین رامین رضاییان به گل‌محمدی/عکس
پیام تبریک آزمون به خرید جدید پرسپولیس با قلب آبی!/عکس

254 258

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا