سمنان

تقویت همکاری دستگاه های اجرایی با قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدائی استان سمنان

تقویت همکاری دستگاه های اجرایی با قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدائی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ در جلسه قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدائی استان گفت: با تاکید مقام‌ معظم‌ رهبری بر تشکیل قرارگاه مواسات، بسیج در استان پای کار آمد و در این حوزه اقدامات بسیار خوبی شکل گرفت.
وی افزود: بسیج و گروه های جهادی استان در بحث گره گشایی از مشکلات مردم، در سایه فرهنگ ایثار و شهادت و با صداقت و ایمان مشغول به کار شدند که شاهد رضایمندی از این اقدامات هستیم.
هاشمی با بیان اینکه امروز بهترین‌ راه مبارزه با آسیب های اجتماعی، بهره گیری از فرهنگ‌ ایثار و شهادت است، خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی، پروژه های پیشنهادی در سطح شهرستان ها را در حد مقدورات با اولویت قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی و گروه های جهادی به مرحله اجرا درآورند.
وی تصریح کرد: بسیج در سطح کشور و به صورت خاص در سطح استان در حوزه فرهنگ، بهداشت، عمرانی، محرومیت زدائی، مقابله با کرونا و … به خوبی عمل نموده است.
استاندار سمنان گفت: این امکان وجود دارد تا طی عقد تفاهمنامه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و بسیج استان، در سطح روستاها در راستای مهارت آموزی و توانمندسازی روستاییان اقدام شود.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا