سمنان

تقدیر از برگزیدگان مسابقات فیلم و عکس شهروندی در سمنان

تقدیر از برگزیدگان مسابقات فیلم و عکس شهروندی در سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان مدیر بانوان و خانواده شهرداری سمنان گفت :در این مراسم که با حضور شهردار ،معاون مالی شهرداری،رییس خانه احسان سمنان و روسای هیات های همگانی و فوتبال استان برگزار شد از برگزیدگان ۴ مسابقه تجلیل شد.

سمیه قاسمی افزود: در مسابقه «حال خوش زیارت» که به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام برگزار شد از مردم عزیز درخواست شد عکس های زیبای خود از حرم امام رضا را ارسال کنند.
این مسابقه در دو بخش قدیم و جدید برگزار شد و مورد استقبال مردم کشور قرار گرفت و چهار برنده در بخش عکس جدید و چهار برنده در بخش عکس قدیم و یک عکس شایسته تقدیر انتخاب شد.

به گفته وی در مسابقه «من و دختر محجبه ام» هم که به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد شهروندان عکس های خود را به همراه دختران محجبه شان ارسال کردند که در این مسابقه نیز که با استقبال خوب شهروندان برگزار شد ۴ عکس برگزیده و از آنها تجلیل شد.

در مسابقه عکس« با خانواده در مسیر اربعین» هم که به مناسبت اربعین حسینی برگزار شد از خانواده هایی که در این پیاده روی بزرگ و باشکوه شرکت کردند در خواست کردیم تا عکس های خانوادگی خود را در این مسیر ثبت کردند برای ما ارسال کنند که در این بخش نیز ۴ عکس برگزیده شد که یکی از عکس های برتر نیز از کشور عراق بود.

آخرین مسابقه هم با نام« فیلم ۴۰ ثانیه ای تک تک قدم هایم نظر ظهورت» با موضوع یاد امام زمان در پیاده روی اربعین و دعا برای ظهور ایشان برگزار شد و از چهار فیلم برتر نیز تجلیل شد .

این مسابقات به همت مدیریت بانوان و خانواده شهرداری سمنان و با مشارکت خانه احسان شهر سمنان، هیئت ورزش های همگانی استان سمنان، هیئت فوتبال استان سمنان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد.
داوری این مسابقات هم بر عهده مسعود محقق و عابد میرمعصومی از عکاسان مطرح استان بود .

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا