اخبار ورزشی

هاکی روی یخ ایران به دیویژن سه جهان صعود کرد

هاکی روی یخ ایران به دیویژن سه جهان صعود کرد

به گزارش خبرگزاری recive؛ کاوه صدقی ضمن تایید این مطلب گفت: چهارشنبه شب در حاشیه برگزاری دیدار دوستانه دو تیم آیس باکس و ام دات آر که هر دو تیم از ملی پوشان هاکی روی یخ کشورمان تشکیل شده مطلع شدیم اعضای کنگره جهانی این رشته در فنلاند تصمیمی گرفته اند که می تواند شیرین ترین خبر برای این رشته به نمایندگی از ورزشهای المپیکی و زمستانی باشد.

سرمربی تیم نایب قهرمان دیویژن چهار جهان یادآور شد: اعضای کنگره جهانی هاکی روی یخ که در حاشیه مسابقات جهانی تشکیل جلسه داده بودند با ملاک قرار دادن عملکرد مثبت ملی پوشان کشورمان در اولین حضور جهانی خود در قرقیزستان که به کسب عنوان نایب قهرمانی ویژن چهار ختم شده بود این تصمیم بزرگ را برای تیم ایران گرفتند.
صدقی ضمن تبریک این افتخار بزرگ به ورزش دوستان ایران اظهار داشت: بدین ترتیب اعضای تیم ملی کشورمان در رقابتهای سال ۲۰۲۳ جهان که به میزبانی بوسنی برگزار خواهد شد در دیویژن ۳ به مصاف تیمهای قدرتمندی نظیر قرقیزستان، بوسنی خواهد رفت.
وی ادامه داد: هاکی روی یخ ایران برای حفظ این اتفاق بزرگ و این جایگاه ارزشمند نیازمند حمایت همه جانبه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش می باشد تا ورزشکاران شایسته ایرانی بتوانند با تامین تجهیزات مورد نیاز ، تشکیل اردوهای منظم داخلی و برون مرزی و همچنین انجام دیدارهای تدارکاتی ضمن حفظ جایگاه خود در دیویژن سه ، نیم نگاهی نیز به صعود به دیویژن بعدی داشته باشد.
گرچه این موضوع برای هاکی روی یخ ایران به نوعی آرزو و رویا به نظر می آید اما با شناختی که از غیرت، همت، انگیزه و سخت کوشی ورزشکاران این تیم دارم این قول را می دهم که با حمایت و پشتیبانی متناسب، این بچه ها می توانند به شایستگی باعث سربلندی ایران در میادین بین المللی در این ورزش نوپا در ایران باشند.
۲۵۷ ۲۵۸

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا