خراسان رضوی

سفیر اندونزی: پتانسیل زیادی بین ایران و اندونزی برای توسعه روابط تجاری وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پراستیو یولیانتورو سفیر اندونزی در ایران در حاشیه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه صنایع غذایی و نهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی در مشهد به خبرنگاران گفت: سفارت اندونزی و دو تاجر اندونزیایی برای نخستین بار است که در چنین نمایشگاهی در ایران حضور یافته و امیدوارم که این تجربه قرین توفیق باشد.

وی افزود: پتانسیل زیادی برای توسعه روابط تجاری بین ایران و اندونزی وجود دارد و امیدوارم بتوانیم تبادلات خود را با ایران افزایش دهیم و امیدواریم که بارهای دیگر و در سالیان آتی باز هم بتوانیم درنمایشگاه صنایع غذایی حضور موثر داشته باشیم.

سفیر اندونزی در ایران نمایشگاه ها را فرصت مناسبی برای شناخت بیشتر مردم کشورهای مختلف از یکدیگر دانست و عنوان کرد: هدف اصلی ما از شرکت در این نمایشگاه برقراری تعامل بیشتر و شناخت و درک بیشتر مردم ایران و اندونزی ازیکدیگر است.

گفتنی است؛ بیست و یکمین نمایشگاه صنایع غذایی و نهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی در فضایی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع  و با حضور ۱۲۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی از ۲۶ الی ۲۹ آبان ماه  در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر و پذیرای بازدیدکنندگان است.

این نمایشگاه‌ها در راستای سیاست امنیت غذایی و اقتصاد مقامتی و به منظور معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های شرکت‌های فعال در این صنایع و رونمایی از آخرین دستاوردهای تکنولوژی و علمی این بخش در حال برگزاری هستند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا