قزوین

در زمینه کالای اساسی هیچ‌گونه کمبودی در استان وجود ندارد

در زمینه کالای اساسی هیچ‌گونه کمبودی در استان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در حاشیه بازدید از واحد تولیدی صنعت غذایی کوروش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مجموعه یکی از مجموعه‌های باتوان تولیدی بالا در حوزه روغن خوراکی است و حمایت از چنین واحدهایی با توجه به شرایط جدید برای اصلاح یارانه‌ها و مردمی‌سازی یارانه‌ها در دستور کار قرار دارد.
او افزود: در این واحد تولیدی که بخش قابل توجهی از روغن مصرفی استان و کشور را تولید می‌کند به اندازه کافی ماده اولیه تامین شده و روغن به صورت شبانه‌روزی در حال تولید و بارگیری است.
اعلایی گفت: بخش تولید و صنعت‌گران در این شرایط دِین خود را به جامعه ادا می‌کنند تا کالای مورد نیاز مردم بتواند به سهولت در اختیار مردم قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: در بحث نظارت، کنترل قیمت‌ها و کمیت ارائه کالا در بازار، در سطح استان قرارگاه مشترکی با همکاری سازمان صمت، جهاد و تعزیرات با محوریت استانداری شکل گرفته است و در این زمینه نقش‌آفرینی می‌کنند.
او همچنین گفت: حوزه توزیع نان در دستور کار ویژه موضوعات نظارتی قرار دارد و در این مسیر تعدادی از واحدهای توزیع آرد و نانوایی‌ها مورد برخورد تعزیراتی و مواجهه قانونی قرار گرفته‌اند.
استاندار قزوین بیان کرد: این فرآیند تا زمانی که نیاز باشد، ادامه دارد و در مسیر کاهش مشکلات مردم هیچ‌گونه کوتاهی قابل قبول نیست.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا