سمنان

تجلیل از کارمندان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

تجلیل از کارمندان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه رجائی و باهنر گفت: این دو شهید دولتمرد، همواره سمبل و الگوی خدمتگزاری برای ما محسوب می شوند.

سیدمحمد حسینی نژاد بیان کرد: خدمت صادقانه و بی منت دو ویژگی برجسته این شهیدان والامقام بود که می بایست سرلوحه ی جملگی ما در عرصه خدمت رسانی قرار گیرد .

وی از تلاش ارزشمند همکاران شرکت در اجرای برنامه های گذر از پیک بار تابستانی قدردانی نموده و اظهار داشت: برنامه های پیک سائی کماکان ادامه دارد و می بایست این مهم به نحو مطلوبی در کلیه واحدهای سطح شرکت پیگیری و اجرایی شود.

وی یادآور شد: وجدان و انضباط کاری، تکریم ارباب رجوع و همکاران، مهارت و تخصص، خلاقیت و نوآوری، ارائه ایده در سامانه مدیریت دانش ، مشارکت در نظام پیشنهادها و نوآوری ، انجام خدمات برجسته ، قانون مداری و همچنین لحاظ شدن امتیاز ارزشیابی سال 1400، به عنوان شاخص های انتخاب کارمندان نمونه به شمار می رود .

گفتنی است: با اعطای لوح تقدیر و هدایایی از کارمندان این شرکت نمونه به اسامی؛ حسین مهراندیش ، نقی نظری، مصطفی وزیری ، وحید پهلوان ، امین نوروزی ، مصطفی اکبری ، حامد قانع ، رحمت اله عالیشاهی ، سعید سلیمانی بیاری ، عمران شهبازی ، محمد خاقانی ، سعید سبحانی ، شفیق سلاق، مجید ملک ، محمد قنبری، امیرخیرخواهان ، عادل جوانمرد، بهرام رجب پورکاریزبالا، علی محمدی و همچنین از محمد گارنگی به عنوان مدیر نمونه شرکت توزیع برق استان تقدیر به عمل آمد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا