تهران

بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف در هفته بسیج ورامین برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه شهرستان ورامین ظهر امروز در خصوص برنامه های هفته بسیج، ضمن گرامیداشت این هفته، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکل و تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کردند.

وی گفت: امسال همانند سنوات گذشته یادواره های متعدد شهدا در سطح پایگاه های مقاومت بسیج اجرا می شود، دیدار با خانواده شهدا، میقات صالحین در روز جمعه همزمان با نماز پرشکوه جمعه، دیدار با علما، دیدار با ائمه جمعه، زمایش غیر متمرکز کمک مومنانه توسط پایگاه های مقاومت بسیج، گلباران مزار شهدا در روز پنجشنبه، مسابقات ورزشی جام فوتسال و فرهنگی و همچنین مسابقات کتابخوانی و پویش های مختلف در فضای مجازی پیش بینی شده که در سطح سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین افزود: دو برنامه محوری شهرستان ورامین در هفته بسیج که با شعار محوری” بسیج پاره تن مردم است” قرار است یک نمایشگاهی را به طور متمرکز در کنار برج علاء الدین برپا شود کا با غرفه های مختلف و متعدد فرهنگی و سایر بخش هایی که برای کودکان و نوجوان در نظر گرفته شده انجام خواهد شد.

سرگرد تاجیک بیان کرد: همزمان با سراسر کشور در روز سه شنبه تجمع بسیجیان را در شهرستان خواهیم داشت که در کنار آن از مدافعان سلامت هم تجلیل بعمل خواهد آمد و علاوه بر آن از بسیجیان نمونه و دریا دل تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این ها، نشست های بصیرتی با موضوع بصیرت افزایی و روشنگری در سطح پایگاه های مقاومت بسیج انجام خواهد شد، همچنین در نمایشگاهی که قرار است برپا شود خدمات پزشکی هم به صورت رایگان به عموم مردم شهرستان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا