سمنان

بسیج مظهر مردم سالاری دینی/ توانمندسازی سازی مردم یک اصل مهم در محله های اسلامی است

بسیج مظهر مردم سالاری دینی/ توانمندسازی سازی مردم یک اصل مهم در محله های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در همایش مدیران محله های اسلامی با تبریک هفته بسیج گفت:در بسیج اهمیت جایگاه مردم با نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف شکل می گیرد و تنها نظامی که اعتقاد قلبی به نقش مردم دارد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه با تاکید بر نقش مدیران محله های اسلامی اظهار داشت:این توفیق الهی است که در بسیج و محله های اسلامی که یکی از موضوعات اساسی و نیاز مردم و نظام است ایفای نقش می کنید.
وی افزود:بسیج یعنی مردم و از هر قشری در بسیج وجود دارد پس بنابراین بسیج مظهر مردم سالاری دینی است و بسیج است که با حضور در عرصه های مختلف جامعه نقش آفرینی می کنند.
سردار دامغانی با تاکید بر اهمیت مردم محوری بودن محله های اسلامی و جایگاه استان سمنان در این خصوص گفت:بسیج ظرفیت های مردمی یک اصل مهم در محله های اسلامی است و ایفای نقش مردم همان محله در این زمینه الگوسازی مردم یک محله در رفع مشکلات همان محله است،
توانمندسازی مردم در حل مسائل و مشکلات بعنوان یک اصل مهم در محله های اسلامی است و این یک نقطه قوت است کار باید توسط مردم و برای مردم انجام شود و امروز شاهد آن هستیم که استان سمنان پیشتاز و الگوی موفق در ایجاد محله های اسلامی است.
وی افزود:مطالبه گری مردمی به شیوه درست باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم با هدف گذاری صحیح مسائل را حل کنیم.
فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به رسالت اصلی محله های اسلامی در فرهنگ سازی در ترویج روحیه جهاد و خدمت تصریح کرد:اراده حل مشکل توسط مردم محله موجب عمق بخشی به نظام است و این مطلب به عنوان یک اصل کلیدی در موضوع محله های اسلامی مورد توجه است.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به ظرفیت رسانه در جنگ شناختی اظهارداشت:جنگ ما جنگ رسانه است و جغرافیایی درگیری ما با دشمنان در کف خیابان نیست بلکه نقطه درگیری ما با دشمنان در ذهن ها و در جنگ روایت هاست و باید با ایجاد رسانه در هر محله ، امیدآفرینی را در این عرصه تقویت کنیم.
خاطر نشان می شود همایش مدیران محله های اسلامی استان سمنان روز چهارشنبه ۲آذرماه در سالن شهید باقری سپاه استان سمنان برگزار شد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا