هرمزگان

پیگیری دادستانی برای تکمیل پارک آبی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری recive از بندرعباس، در ادامه اقدامات رئیس کل دادگستری استان هرمزگان برای حمایت از تولید و سرمایه گذاری مشروع و به منظور رفع مشکلات مربوط به پروژه های عمرانی در حال ساخت، علی صالحی به صورت سرزده از روند پیشرفت مجموعه بزرگ تفریحی – رفاهی و گردشگری پارک آبی بندرعباس، بازدید کرد.

علی صالحی در جریان این بازدید، ضمن دیدار و گفتگو با سهامداران، سرمایه گذاران، کارفرمایان، پیمانکاران و کارگران پروژه پارک آبی بندرعباس پس از استماع مطالبات و مشکلات آنها در خصوص رسیدگی به درخواست های مطرح شده، دستورات لازم را صادر کرد.

وی همچنین با بیان اینکه پروژه پارک آب بندرعباس به عنوان یک زیرساخت مهم در جهت ارتقای صنعت گردشگری هرمزگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است بر لزوم اجرای کامل تعهدات پیمانکار نسبت به سهامداران و تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از این پروژه بر اساس زمانبندی تعیین شده تأکید کرد. 

گفتنی است، مجموعه بزرگ تفریحی – رفاهی و گردشگری پارک آبی بندرعباس با جذب سرمایه گذاری مردمی در سال ۹۴ آغاز شد اما بدلیل مشکلات مالی با وقفه چند ساله مواجه بود که به درخواست سهامداران از مسئولان استان هرمزگان و با ورود دستگاه قضایی به موضوع از سال ۹۹ احداث این پروژه دوباره از سرگرفته شده است.

مجموعه بزرگ تفریحی – رفاهی و گردشگری پارک آبی بندرعباس به مساحت ۲۶ هزار مترمربع و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شرق بندرعباس درحال احداث است و پس از تکمیل، ظرفیت پذیرش روزانه سه هزار نفر گردشگر را دار می باشد. 

انتهای پیام/ 88055


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا