خراسان رضوی

یزدانی:برای استقلال رکورد زدن چندان عجیب نیست/واکنش جالب به شایعه حذف از آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیاوش یزدانی پس از پیروزی استقلال مقابل پدیده گفت: خدا را شکر بازی را بردیم ، مخصوصا در دقایق پایانی بازی سخت شد. مهم 3 امتیاز بازی بود و خیلی خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز بازی را بدست آوریم. به پدیده هم تبریک می‌گویم، تیم خیلی خوبی دارند و واقعا به عنوان یک مشهدی تاسف می‌خورم که حال و روز تیم مشهد به این روز افتاده است. نمی‌دانم چه اتفاقی در این تیم می‌افتد. شهر به این عظمتی نباید تیمش به این شکل باشد.

وی ادامه داد:‌ مشکل تیم پدیده مدیریت است. از زمانی که ما در اینجا بازی می‌کردیم مشکل مدیریت بود. واقعا تیم فوتبال کلان شهر مشهد مگر می‌شود50 – 60 میلیون نداشته باشد که بتواند خرج تیم کند. نمی‌دانم پول‌ها خرج چه چیزی می‌شود. البته می‌دانیم ولی بگذریم. حیف است شهر مشهد یک تیم درست و حسابی نداشته باشد. من خودم به عنوان یک مشهدی از این اتفاق خجالت می‌کشم. از صبح که می‌خواستیم مقابل پدیده به میدان برویم همه چیز با بی برنامگی پیش رفت. آنها دارند آبروی مشهد را می‌برند.

یزدانی گفت: ما الان  در صدر جدول لیگ برتر هستیم و تلاش می‌کنیم استقلال را در صدر جدول نگاه داریم. البته خیلی به پایان مسابقات زمان باقی مانده ولی سعی داریم این روند مثبت را در تیم حفظ کنیم. نیم فصل دوم بسیار سخت است و باید سعی داشته باشیم تا روند تیم را مثبت نگاه داریم.

وی در رابطه با آمار استقلال و شکست ناپذیری این تیم در این فصل گفت: خدا را شکر رکورد خوبی است ولی برای استقلال و تیم‌های بزرگ این رکوردها چیز جدیدی نیست. در سال‌های اخیر به دلیل اینکه استقلال در بحران بوده این آمارها عجیب به نظر می‌رسد. استقلال باید همین شکل باشد و به نظرم این شکست ناپذیری و این رکورد برای این تیم چندان هم عجیب نیست.

یزدانی در خصوص مشکل پیش آمده برای استقلال و احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما حذف شد!؟ من اطلاعی ندارم.

 انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا