فرهنگ و هنر

«بدون قرار قبلی» با بازی پگاه آهنگرانی پروانه نمایش گرفت

«بدون قرار قبلی» با بازی پگاه آهنگرانی پروانه نمایش گرفت

به گزارش خبرگزاری recive به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «بدون قرار قبلی» به تهیه‌کنندگی محمد بابایی و کارگردانی بهروز شعیبی که براساس فیلمنامه‌ای از فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده‌ است و «۸ روز هفته» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی غلامرضا سائلی موافقت کرد.

داستان فیلم «بدون قرار قبلی» در مورد دختری به نام یاسمن با بازی پگاه آهنگرانی است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسر او دچار اوتیسم است و این مسئله، سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته‌ است باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

مصطفی زمانی و الهام کردا دیگر بازیگران فیلم «بدون قرار قبلی» هستند که بخشی از آن در حرم امام رضا (ع) و مشهد مقدس فیلمبرداری شده است. «بدون قرار قبلی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و برنده سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی شد.

۲۵۹۲۵۹

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا