کرمان

انگیزه بالای فولاد سیرجان مقابل مربی سابق

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، فولاد سیرجان ایرانیان که سال گذشته موفق شد با محمدرضا تندروان قهرمان لیگ برتر شود، با تعلل مدیران این تیم مربی و چند بازیکن کلیدی خود را از دست داد و با سعید رضایی و چند بازیکن که از همه‌جا رانده و از تیم خود جامانده بودند، کار را آغاز کرد؛ اگر چه با همین بضاعت در جام باشگاه‌های آسیا و به لطف بازیکنان تیم تندروان قهرمان باشگاه‌های آسیا شدند، در مسابقات باشگاه‌های جهان هم با دو باخت به کار خود پایان داد.

تیم فولاد این روزها  حال و روز خوبی ندارد و با باخت‌های متوالی و دور از انتظار در جایگاه یازدهم قرار گرفته است و هواداران نیز انتظار دارند که وضع موجود تغییر کند و تیم فولاد سیرجان جایگاه واقعی خودش را به‌دست آورد.

 فولادی‌ها بازی بسیار خوب و نزدیکی را مقابل تیم سرمربی سابق خود و دوم جدول، شهرداری ارومیه انجام دادند که اگر در مسابقات گذشته اینگونه با انگیزه بازی می‌کردند، یکی از مدعیان بودند.

فولاد سیرجان ظرفیت بازی باکیفیت را دارد

 در هفته سیزدهم دور رفت مسابقات جام باشگاه‌های کشور دو تیم شهرداری ارومیه مقابل میزبان خود تیم فولاد سیرجان در سالن ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به مصاف هم رفتند که تیم شهرداری ارومیه موفق شد در یک بازی نزدیک تیم فولاد سیرجان ایرانیان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

محمدرضا تندروان سرمربی تیم شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان در خصوص این بازی اظهار کرد: من فکر می‌کنم این بازی یک بازی بسیار جالبی بود. انگیزه تیم مقابل فولاد سیرجان روبه‌روی ما به‌واسطه اینکه من سال گذشته سرمربی این تیم بودم نشان می‌دهد که این تیم کیفیت این را دارد که خوب بازی کند و امیدوارم که این برای این تیم انگیزه شود و بدانند که می‌توانند خوب بازی کنند و در نهایت بتواند در بازی‌های بعدی شرایط بهتری داشته باشد.

سرمربی شهرداری ادامه داد: ما بعد از بازی با تیم هراز آمل که بازی خوبی انجام دادیم و پیروز هم شدیم، سفر طولانی را آمدیم و در نهایت در این بازی یک جاهایی تمرکزمان را از دست دادیم و خیلی خوشحال هستم پیروز این بازی سخت شدیم.

تندروان در مورد وضعیت فعلی تیم فولاد سیرجان تصریح کرد: تیم سیرجان فکر می‌کنم کمبودهایی دارد که امروز نشان دادند که یک تیم خیلی خوب هستند که اگر این‌طور بازی کنند باید بالای جدول باشند. انگیزه‌ای که برای بازی‌کردن مقابل ما داشتند، من را تحت تاثیر قرار داد در بازی‌های گذشته شاید به این شکل بازی نمی‌کردند و این هم از زیبایی‌های لیگ است که بخواهند در مقابل مربی سال گذشته خود خیلی خوب بازی کنند و این موضوع برای من هم جای تعجب ندارد.

سفرهایی که داشتیم مانع انجام تمرینات شد

سعید رضایی سرمربی تیم فولاد سیرجان هم به خبرنگار فارس گفت: ما پیش‌بینی می‌کردیم که یک بازی نزدیکی داشته باشیم. بعد از سفرهای طولانی که داشتیم، نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم، ولی امروز بازیکنانم تمام تلاش خود را  انجام دادند.

سرمربی بلندقامتان سیرجانی افزود: ما نیاز به تمرین بیشتری داریم؛ به‌دلیل سفرهای زیادی که بین تایلند و برزیل داشتیم، اصلا فرصت تمرین نداشتیم، ولی بچه‌ها تمام تلاش‌شان را برای بردن و پیروزشدن مقابل تیم دوم جدول که شرایط خوبی هم دارد را انجام دادند.

وی ادامه داد: ولی با همه شرایط، بازیکنانم بسیار جنگنده بودند و پایاپای و نزدیک به هم بازی را واگذار کردیم. در حالی که توانایی این را داشتیم که  ۳ بر یک پیروز شویم.

رضایی در مورد ادامه راه تیم فولاد ابراز کرد: بازی‌های سخت دور رفت را پشت سر گذاشتیم و باید نیم‌نگاهی نیز به حریفان‌مان در دور برگشت داریم و باید تمرینات خوبی راداشته باشیم و به شرایط بهتر در جدول امیدوار باشیم.

وی درباره وضعیت دو بازیکن که قبل از اعزام به مسابقات جهانی از تیم خط خوردند و به حالت قهر در تمرینات تیم حاضر نمی‌شوند، توضیح داد: شرایط این دو بازیکن اینگونه بود که از خیلی قبل‌تر در خصوص شرایط روحی خود اعلام کرده بودند و ما به این دو بازیکن استراحت دادیم تا زمانی که باشگاه و کادر فنی در مورد آنها تصمیم‌گیری کند.

رضایی افزود: اگر شرایط جذب بازیکن داشته باشیم جذب می‌کنیم و اگر نداشته باشیم با بازیکنانی که لازم داشته باشیم همراهی خواهیم کرد و اینگونه نباید باشد که یک بازیکن در شرایط بدی که تیم داشته قرار داد بسته است و توقع داشته باشند که خیلی راحت بخواهند با باشگاه دیگری قرارداد ببندند، اما مشکلات بین ما  و این دو بازیکن مسالمت‌آمیز حل خواهد شد و هیچ مشکلی نداریم.

انتهای پیام۳۳۸۸/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا