سیاسی

بازدید معاون اجرایی رئیسی از روند آوار برداری حادثه متروپل

بازدید معاون اجرایی رئیسی از روند آوار برداری حادثه متروپل

بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد جاری ریزش کرد و تاکنون اجساد ۳۸ نفر از زیر آوار این برج ۱۱ طبقه خارج شده است.
حال با گذشت دو هفته از وقوع این حادثه عملیات آواربرداری با بسیج امکانات و تجهیزات و نیز حضور شبانه روزی ماموران امدادی ادامه دارد.
پیش‌تر، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، احمد وحیدی وزیر کشور، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده هم بلافاصله و در کمترین زمان به آبادان سفر کردند و وزیر کشور به مدت ۶ روز در آبادان حضور داشت و از نزدیک روند امدادرسانی و آواربرداری را مدیریت کرد.
همچنین رئیس جمهور، ١٣ خرداد بدون اطلاع قبلی و به‌صورت سرزده به آبادان سفر کرد و با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان عملیات آواربرداری را از نزدیک بررسی کرد.
از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سفر یک روزه روز دوشنبه معاون اجرایی رئیس جمهور به استان خوزستان، بازدید از تصفیه‌خانه و آب‌شیرین کن چوئیبده با پیشرفت حدود ۷۰ درصد برای تأمین آب خرمشهر و آبادان از مصوبات سفر و طرح توسعه آبادان و خرمشهر، بازدید از محل احداث سد مارد برای مهار ورود آب شور دریا به رودخانه بهمنشیر و آبیاری اراضی حاشیه رودخانه در آبادان و خرمشهر و بازدید از رودخانه اروند و روند لایروبی و خارج کردن کشتی‌ها و لنج‌های مغروق آن است.

بیشتر بخوانید:

ثبت نمره ای مثبت در کارنامه رئیسی

رییسی : این وضعیت حق مردم این خطه نیست / تا رفع مشکلات آبادان مدام به خوزستان سفر خواهم کرد

۲۱۲۱۷

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا