اخبار ورزشی

اعلام زمان آغاز اردوی تیم ملی فوتبال/ خورشیدی: طارمی در اردوی بعدی هست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی خورشیدی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی بانوان با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و معاون امور بانوان رئیس جمهور، درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان برای دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و امارات اظهار داشت:‌ اردوی ما از 3 بهمن با حضور بازیکنان داخلی شروع  می‌شود. نفرات لژیونر هم از چهار بهمن که آغاز فیفا دی است به ما ملحق می‌شوند.

وی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان توضیح داد: با کسب سه امتیاز می‌توانیم صعود زودهنگامی به جام جهانی داشته باشیم. این موضوع می‌تواند از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تیم ملی، و پیگیری‌های فدراسیون فوتبال، تلاش بازیکنان و کادرفنی نشأت می‌گیرد و همه دست به دست هم دادند تا به این مهم دست پیدا کنیم. امیدوارم در همین بازی اول‌مان مقابل عراق سه امتیاز را کسب کرده و به جام جهانی صعود کنیم تا دل مردم شاد شود.

در شرایطی که یکی از خبرنگاران سوالی درباره وضعیت بازیکنان مصدوم تیم ملی پرسید، حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال ادامه این گفت و گو را قطع کرد و به خبرنگاران گفت در پایان مراسم در جایگاهی که درنظر گرفته شده است کار خود را انجام بدهند.

به گزارش فارس، سرپرست تیم ملی فوتبال در خصوص آخرین وضعیت مهدی طارمی و اینکه آیا مشکل وی برای بازگشت به اردوی تیم ملی حل شده است، عنوان کرد: ان شاءالله این موضوع حل شده و در اردو شاهد حضور طارمی هستیم.

خورشیدی درمورد آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم ملی، گفت: گروه پزشکی ما هر هفته وضعیت بازیکنان را هر هفته رصد کرده و با گروه پزشکی و خود بازیکنان در ارتباط هستند. همه این پیگیری ها ثبت می‌شود و امیدوارم در شروع اردو مصدوم نداشته باشیم و تمام نفرات در اختیار سرمربی تیم ملی باشند.

ادامه دارد

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا