فرهنگ و هنر

این بازیگر مرد برای دفاع از خود در برابر اتهام فساد اخلاقی، داوطلبانه به دادگاه می‌رود

این بازیگر مرد برای دفاع از خود در برابر اتهام فساد اخلاقی، داوطلبانه به دادگاه می‌رود

پس از انتشار خبر مطرح شدن اتهامات اخلاقی جدید از سوی سه مرد در بریتانیا علیه کوین اسپیسی که مربوط به سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۱۳ است، این بازیگر ۶۲ ساله اعلام کرد که برای دفاع از خود به صورت داوطلبانه در دادگاه حاضر می‌شود.

در چند روز گذشته خبرهایی درباره احتمال استرداد کوین اسپیسی از آمریکا به بریتانیا در صورت عدم بازگشت ارادی او به بریتانیا منتشر شده بود.

اسپیسی در بیانیه‌ای در برنامه تلویزیونی صبح بخیر آمریکا گفت: «به محض این که بتوانم به طور داوطلبانه در بریتانیا حاضر می‌شوم و از خود در برابر این اتهامات دفاع خواهم کرد و مطمئن هستم بی‌گناهی من ثابت خواهد شد.»

در سال ۲۰۱۷، آنتونی رپ، بازیگر فیلم «پیشتازان فضا» مدعی شد کوین اسپیسی در ۱۴ سالگی او را مورد تعرض قرار داده و کوین اسپیسی بازیگر توانمندی که دو جایزه اسکار برای فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» به همراه یک جایزه تونی و ۱۲ نامزدی جایزه امی را در کارنامه دارد، به بی‌کارترین بازیگر هالیوود تبدیل شد و کمپانی «MRC» سازنده سریال معروف «خانه پوشالی» نیز همکاری خود را با این بازیگر برنده اسکار قطع کرد و از ساخت فصل جدید این سریال هم منصرف شد.

پس از آن ۲۰ مرد دیگر نیز اتهاماتی علیه اسپیسی در زمان فعالیت او در تئاتر اولدویک لندن بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۳ مطرح کردند و یک زن نیز در ایالت ماساچوست آمریکا، از او شکایت کرد که در نهایت اسپیسی از سوی دادگاه بی‌گناه شناخته شد.

اتهامات اخلاقی جدی علیه کوین اسپیسی در حالی مطرح شده است که اخیرا خبرهایی درباره بازگشت او به سینما پس از چند سال دوری منتشر شده است.

۲۵۹۲۵۹

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا