خوزستان

راهیان نور یکی از عرصه‌های تحقق جهاد تبیین است

راهیان نور یکی از عرصه‌های تحقق جهاد تبیین است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، امروز در آیین افتتاح بیستمین‌ نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول اظهار داشت: امید است تمام اسکادران نیروی هوایی نیز به دست صنعتگران داخلی تولید شود.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: پایگاه چهارم شکاری دزفول همواره قهرمان بوده و تلاش نیروهای این پایگاه در دوران دفاع مقدس جای قدردانی دارد.

وی کلید موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران را وحدت و یکپارچگی دانست و ادامه داد: دزفول و اندیمشک، دو شهر قهرمان و مقاوم ایران اسلامی هستند که در مقابل دشمن بعثی در کنار یکدیگر ایستادند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پایگاه چهارم شکاری دزفول مقابل ماشین نظامی صدام جانانه ایستاد،بیان کرد: پیشکسوتان جنگ‌، خاطرات دوران دفاع مقدس را برای مردم و جوانان بیان کنند.

امیر سرتیپ خلبان واحدی اظهارداشت: غیورمردان و تیزپروازان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس به قلب دشمن زدند و این دوران را با پیروزی پشت سر گذاشتند. شهید خلعتبری یکی از تیز پروازان نیروی هوایی بود که در روز اول فروردین ۶۴ به شهادت رسید.فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عقابان تیزپرواز نیروی هوایی برای دفاع از مرزهای هوایی و زمینی درآمادگی کامل به سر می‌برند و با تمام وجود آماده لبیک به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: ما هیچ‌چشمداشتی به کشور دیگری نداریم ولی اگر کسی دست از پا خطا کند، جواب بسیار محکمی دریافت خواهد کرد.

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه باید با رفتار و تلاش خود ثابت کنیم که سرباز واقعی ولایت هستیم، بیان کرد: رمز موفقیت و پیروزی نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی وحدت و پیروزی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان کرد: رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) همواره پیشتیبان و حامی راهیان نور بوده‌اند که ما هم در راستای لبیک به فرمان ایشان مبنی بر جهاد تبیین، نمایشگاه هوایی دزفول را برپا کرده‌ایم. راهیان نور یکی از عرصه‌های تحقق جهاد تبیین است و به منظور بازگو کردن رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای جوانان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه راهیان نور از فراموشی رشادت‌های رزمندگان و تحریف جلوگیری می‌کند، افزود: تک‌ تک ما برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) درخصوص جهاد تبیین تلاش می‌کنیم.

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه دشمن به دنبال تحریف مسائل ایران است، گفت: بارها شاهد حذف نام سردار سلیمانی از فضای مجازی بوده‌ایم.

وی در پایان فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول را فرمانده‌ای لایق خواند و از برپاکنندگان نمایشگاه هوایی قدردانی کرد.

حجت الاسلام سید احمد قاضی نیز در آیین گشایش بیستمین نمایشگاه هوایی دزفول با اشاره به فرهنگ جهاد و شهادت اظهار کرد: جهاد و شهادت دو عنصر جدایی‌ناپذیر در تحقق آرمان‌های الهی هستند که مرز بین حق و باطل را نمایان می سازند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: یکی از مهم ترین عملکرد این نیرو تشکیل کاروان های راهیان نور برای بازدید از این نمایشگاه و آشنایی هر چه بیشتر جوانان این مرز و بوم با فرهنگ جهاد و شهادت است فرهنگی که در جای جای این سرزمین دیده می شود.

حجت الاسلام قاضی در پایان خاطر نشان کرد: جهاد و شهادت دو عنصر جدایی ناپذیر در تحقق آرمان های الهی است که مرز بین حق و باطل را نمایان می سازد همان کاری که در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس به زیبایی قابل رویت است.

بیستمین نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول، امروز شنبه، ۲۸ اسفندماه، در آیینی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و مسئولان دزفول و اندیمشک گشایش یافت.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا