سمنان

ایام الله دهه فجر بهترین فرصت خدمتگزاری به مردم است

ایام الله دهه فجر بهترین فرصت خدمتگزاری به مردم است

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ در نخستین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر درمحل سالن جلسات یادگارامام(ره) استانداری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ” انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت مردم آسیب ناپذیر است و کلید موفقیت و رمز پیروزی انقلاب ، دهه فجر است” ، لذا ما باید همواره در طول ایام سال بویژه در دهه فجر، خدمتگزار مردم باشیم.

وی ادامه داد: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین عملکرد دولت و تحقق جهاد تبیین برای آحاد اقشار مردم است و مدیران دستگاه های اجرایی لازم است تا با حضور در بین مردم، تبیین و اطلاع رسانی عملکرد یکسال گذشته دولت سیزدهم را در دستور کار قرار دهند.

هاشمی افزود: از ظرفیت فضای مجازی با محوریت امیدبخشی در بین آحاد اقشار جامعه به منظور جلب رضایتمندی و اعتماد مردم به بهترین‌ نحو ممکن استفاده شود.

وی تاکید کرد: برنامه‌های ایام الله دهه فجر سال جاری با حضور مسئولان استان با محوریت خدمتگزاری، دیدار و تکریم مردم در سطح بخش ها، روستاها و مناطق محروم برگزار شود.

استاندار سمنان عنوان داشت: ضرورت دارد تا برنامه های مرتبط با دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت مردم برگزار و کمیته‌های مرتبط با ستاد با محوریت و حضور پر رنگ مردم تشکیل شود.

وی تصریح کرد: در بحث افتتاح و بهره برداری از پروژه ها و طرح های عمرانی در ایام الله دهه فجر سال جاری، گستره جامعه هدف بهره بردار از طرح و پروژه ها برای ما دارای اهمیت است.

هاشمی خاطر نشان کرد: از مهرماه سال گذشته تا مهرماه سال جاری، ۳۳ سفر کاروان خدمت به همراه مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در راستای جلب اعتماد و گره‌گشایی از مشکلات مردم برگزار شده که در طی این سفرها ۴۷۸‌ مصوبه به تصویب رسیده و تاکنون ۳۷۹‌ مصوبه اجرایی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نیاز است تا در بحث مصوبات سفر ریاست محترم‌ جمهوری به استان، بازگرداندن واحدهای صد درصد راکد به چرخه تولید، ایجاد فرصت های شغلی، کاهش نرخ بیکاری و هوشمندسازی عرضه نان و سایر حوزه ها، تبیین و اطلاع رسانی به مردم در خلال برنامه های ایام الله دهه فجر در دستور کار باشد.

استاندار سمنان در پایان گفت: در خصوص برنامه های مرتبط با گرامیداشت یوم الله ۹ دی و ۱۳ دی ماه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز برنامه ریزی ها صورت گیرد تا این برنامه‌ها با حضور پرنگ اقشار مختلف مردم برگزار شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا