تهران

تریبون نماز جمعه بلند گوی دفاع از مردم است/ رسیدن به قله‌های علمی با فرهنگ مطالعه محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن تبریک روز فرهنگ عمومی، اظهار کرد: راه اصلاح مملکت، اصلاح فرهنگ آن است و استقلال و موجودیت هر جامعه از استقلال فرهنگ آن نشأت می گیرد.

وی گفت: برای اصلاح فرهنگ عمومی می‌توان از کجی ها و عیب ها، در قالب فیلم، تئاتر، عکس، نقاشی و غیره بهره ببریم و از کتاب، مطبوعات و رسانه ها برای ارتقا فرهنگ عمومی صحیح بیشتر استفاده شود.

فتاح دماوندی بیان کرد: یکی از اصلاح فرهنگ عمومی، فرزندپروری است و برای تأمین نیروی انسانی کشور و برتری نظامی و اجتماعی در جهان باید فرهنگ فرزند آوری و پروری را رواج داد.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: برای رسیدن به قله های علمی و پژوهشی جهان باید فرهنگ مطالعه و تکریم و حمایت از معلم ها، دانش آموزان و دانشجویان را توسعه داد.

خطیب نماز جمعه دماوند تصریح کرد: فرهنگ اسلامی ایران، سال ها است مورد هجمه دشمنان قرار دارد و فیلم های هالیوودی در اینترنت و شبکه های ماهواره ای، سال ها است فرهنگ عمومی را قرار گرفته و وقتی پوشش زنان و مردان به سبک غربی پیش رود، دل بستگی های بی پایه به نامحرمان باعث فرو پاشی خانواده ها می شود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس ارزش های فرهنگی به وجود آماده و یک انقلاب فرهنگی است و گام دوم انقلاب اسلامی را می توانیم محکم تر برداشت که فرهنگ عمومی می تواند با مدیریت جهادی برای خدمت به مردم بکار گیرد.

فتاح دماوندی عنوان کرد: دلاور مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان دزدی نفت از کشور، سیلی آبداری بر گوش سارقان آمریکایی بود که صدای آن در دریای عمان پیچیده است.

وی افزود: با این اقدام سپاه، قدرت صادرات نفت کشور بیشتر شده و برخی کشورهای همسایه حساب کار دستشان آمد و با این که طرف ما آمریکا بود اما از منافع کشور کوتاه نیامدیم.

امام جمعه دماوند با تشکر از دریا دلان سپاه، خاطر نشان کرد: عملیات سپاه قدرت مذاکرات سیاسی آینده را بالاتر خواهد بود و کشور های جبهه مقاومت دلگرم تر خواهند شد.

خطیب نماز جمعه دماوند افزود: امر به معروف و نهی از منکر ضوابط و شرایطی دارد و اگر به آن عمل نشود، گاهی خودش جرم و گناه است و تریبون نماز جمعه بلند گوی دفاع از عموم مردم است.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا