سمنان

مشارکت جهادگران در خدمت رسانی به مردم به دلیل خلوص، ایمان و روحیه جهادی است

مشارکت جهادگران در خدمت رسانی به مردم به دلیل خلوص، ایمان و روحیه جهادی است

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان سردار حمید دامغانی در همایش بزرگ جهادگران فاطمی استان سمنان به میزبانی شاهرود در محل حرم شهدای گمنام در ارتفاعات این شهر، اظهار کرد: نوروز امسال مرحله نخست رزمایش برگزار شد و مرحله دوم با عنوان «جهادگران فاطمی» از امروز به مدت ۱۰ روز در استان سمنان اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یکی از اصول و ظرایف انجام کار جهادی مشارکت دادن مردم جغرافیای هدف است چرا که بدون مردم کار کامل نمی‌شود.
او با تأکید بر اینکه باید انجام کار جهادی را توفیق الهی دانست، افزود: بیش از آنکه جامعه هدف به انجام کار جهادی نیاز داشته باشد، جهادگران برای خودسازی بیشتر به این کار نیازمند هستند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه باید مشارکت حداکثری برای همه مجموعه‌ها حتی مجموعه‌های دارای ظرفیت در خارج از بسیج فراهم شود، یادآوری کرد: جهادگران ممکن است در کار خود با مشکلاتی رو به رو شوند و باید ضمن شکیبایی، با تواضع و احترام برخورد مناسبی با مردم داشته باشند.
دامغانی اضافه کرد: بستر خدمت رسانی به مردم برای هرکسی فراهم نمی‌شود و مشارکت جهادگران در این عرصه به دلیل خلوص، ایمان، تقوا و روحیه جهادی آنان است.
رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی امروز با رمز یا فاطمه الزهرا (س) در سراسر استان سمنان آغاز شد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا