اخبار ورزشی

اولتیماتوم سران منچستریونایتد به هافبک هلندی بارسلونا

اولتیماتوم سران منچستریونایتد به هافبک هلندی بارسلونا

به گزارش خبرگزاری recive؛ فرنکی دی یونگ، هافبک تیم ملی فوتبال هلند و ستاره خط میانی باشگاه بارسلونای اسپانیا زمانی که در تیم آژاکس آمستردام در کشورش حضور داشت، زیر نظر سرمربی پنجاه و دو ساله فعلی منچستر یونایتد بازی می‌کرد و اکنون اریک تن‌هاگ می‌خواهد دوباره با بازیکن سابق خود این بار در اولدترافورد کار کند.
خوزه آلوارز هایا، روزنامه‌نگار الچیرینگیتو مدعی است که تیم‌های لیگ برتری و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به این بازیکن بیست و پنج ساله علاقه‌مند هستند و کاتالان‌ها می‌توانند مبلغی معادل با رقم شصت تا هفتاد میلیون یورو از فروش این ملی‌پوش هلندی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال دریافت کنند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا اخیرا در بخشی از سخنانش بیان کرد که فرنکی دی یونگ برای آن‌ها یک بازیکن کلیدی است؛ اما ماندن او به وضعیت اقتصادی باشگاه کاتالانی بستگی دارد.
فروش این بازیکن می‌تواند به بلوگرانا کمک کند تا بودجه بیشتری برای خرج کردن در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد و میزان دستمزدهای پرداختی خود را کاهش دهد. این هافبک هلندی هم‌چنین از زمان انتقال به نیوکمپ عملکرد خارق‌العاده‌ای نداشته و مجموعه این عوامل برای فروش دی یونگ در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال کافی است.
این گزارش حاکی از آن است که دو تیم منتظر تصمیم نهایی ملی‌پوش هلندی هستند، با این حال دی یونگ می‌خواهد با بارسلونا ادامه دهد.
خبرنگار نشریه اسپورت کاتالونیا در یکی از گزارش‌های اخیر خود مدعی است که فرنکی دی یونگ می‌خواهد در بارسلونا بماند؛ اما در مورد رقابتی که او در فصل آینده با آن روبرو خواهد شد، تردیدهایی وجود دارد. هم‌چنین گفته می‌شود که منچستر یونایتد تیمی است که بیشترین علاقه را به جذب وی در بازار نقل و انتقالات دارد و بالاترین مبلغ پیشنهادی را روی میز گذاشته است.
شیاطین سرخ از قبل با بازیکن تماس گرفته‌اند و پروژه خود را برای او توضیح داده‌اند، جایی که او می‌تواند یکی از مهره‌های اصلی ترکیب اریک تن‌هاگ باشد. آن‌ها می‌خواهند تصمیم نهایی بازیکن هلندی را بدانند تا بتوانند پروژه جدید سرمربی خود را تکمیل کنند.
منچستر یونایتد بیش از این نمی‌تواند صبر کند و می‌خواهد موضع نهایی دی یونگ در مورد انتقال به انگلیس را بداند، بنابراین به قول خبرنگار نشریه اسپورت کاتالونیا به این هافبک ملی‌پوش و هلندی کاتالان‌ها اولتیماتوم می‌دهد. اگر او پیشنهاد منچستر یونایتد را رد کند، آن‌ها به دنبال یک هافبک برتر دیگر خواهند بود.
فرنکی دی یونگ هم‌چنین از علاقه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، بایرن مونیخ آلمان و چند باشگاه دیگر به خود نیز آگاه است؛ اما نیوکمپ را ترک نخواهد کرد مگر این‌که سران باشگاه بارسلونا دیگر او را در جمع کاتالان‌ها نخواهند.
در شرایط فعلی تنها چیزی که بارسلونا می‌خواهد، پول نقد است و با فروش بازیکن سابق آژاکس در این تابستان مشکلی ندارد. اگر چه باشگاه‌های دیگری نیز به این بازیکن هلندی علاقه‌مند هستند، اما خبرنگار نشریه اسپورت کاتالونیا در گزارش خود چنین می‌گوید که منچستر یونایتد تنها تیمی است که می‌تواند از پس پرداخت دستمزد بالای این بازیکن برآید.

بیشتر بخوانید:

لیونل مسی در لباس فصل بعد بارسلونا/عکس

دلتنگی مدافع جدید پرسپولیس/عکس

انتظار مجیدی برای رضایتنامه پیوستن به استقلال/عکس

254 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا