اخبار ورزشی

انتقال ستاره فرانسوی به یوونتوس تقریباً قطعی است/عکس

انتقال ستاره فرانسوی به یوونتوس تقریباً قطعی است/عکس

به گزارش خبرگزاری recive؛ با وجود شایعات اخیر مبنی بر اینکه پل پوگبا ممکن است از پیوستن به یوونتوس منصرف شده و مسیر باشگاهی دیگر را در پیش گیرد، وبسایت گل اعلام کرد انتقال پوگبا به یوونتوس قطعی است و ستاره سابق منچستریونایتد، شش سال بعد از جدایی از بیانکونری به این باشگاه ایتالیایی بازخواهد گشت.
پوگبا که اخیرا با منقضی شدن قراردادش منچستریونایتد را ترک کرده به زودی به عنوان بازیکن آزاد راهی تورین خواهد شد تا پیراهن یوونتوس را به تن کند. این فوتبالیست 29ساله فرانسوی در فاصله سالهای 2012 تا 2016 بازیکن یووه بود. او در سری آ آنقدر موفق عمل کرد که منچستریونایتد برای به خدمت گرفتنش 120 میلیون یورو پرداخت کرد تا رکورد آن زمان نقل و انتقالات خود را بشکند.
وبسایت گل در خبری اختصاصی اعلام کرد انتقال پوگبا به یوونتوس ماه آینده میلادی رسمی خواهد شد. بر اساس این گزارش، یوونتوس با پوگبا قراردادی سه ساله امضا خواهد کرد و ملی‌پوش فرانسوی تا سال 2025 بازیکن این تیم خواهد بود. مبلغ این قرارداد 7.5 میلیون یورو به ازای هر فصل اعلام شده است.

توییت گل: یوونتوس مطمئن است پوگبا را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت خواهد گرفت
این گزارش مدعی است پوگبا به بیانکونری قول داده که حتما راهی تورین خواهد شد و در لحظات آخر هیچ باشگاهی نخواهد توانست نظرش را درباره ملحق شدن به یوونتوس تغییر دهد. پوگبا حتی به خانواده و دوستان نزدیکش اطلاع داده که امسال تابستان به تورین خواهد رفت.
در زمان حضور پوگبا در یوونتوس، ماسیمیلیانو آلگری هدایت تیم را به عهده داشت و پوگبا در دوران او متحول شد. آلگری حالا بار دیگر سکان هدایت بیانکونری را در دست دارد و احتمالا حضور او روی نیمکت در تصمیم قطعی پوگبا برای این انتقال دخالت داشته.
بیشتر بخوانید:

تئوریسین ایتالیایی تکلیف خود را با آبی‌ها روشن کرد
کنایه سنگین رامین رضاییان به گل‌محمدی/عکس
پیام تبریک آزمون به خرید جدید پرسپولیس با قلب آبی!/عکس

254 258

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا