اردبیل

بیله‌سوار نیازمند سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام جابر عزیزی بعدازظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: تقویت کشاورزی در منطقه بیله‌سوار و ایجاد صنایع تبدیلی و صادرات میگو و شیلات و بسته‌بندی روحیه جهادی می‌خواهد و بسیاری از سرمایه‌گذاران در گیرودار بروکراسی‌ها گرفتار شده‌اند که رفع این موانع مطالبه جدی مردم منطقه است که باید کارگروه‌های ویژه برای حل این مسائل تشکیل شود.

وی با اشاره به مشکل آب کشاورزی در بیله‌سوار افزود: در منطقه بیله‌سوار ۵ هزار هکتار زمین کشاورزی در بی‌آبی روزگار می‌گذراند.

امام جمعه بیله‌سوار تصریح کرد: وجب به وجب کار و شغل مردم در این منطقه تولید در حوزه کشاورزی و دام‌پروری است و باید پرسید کدام زیرساخت و آینده‌نگری در منطقه ایجاد شده است؟

وی با اشاره به مشکل راه، نبود لجستیک و زیرساخت‌های گمرک ادامه داد: ۵۰۰ هکتار زمین در منطقه گل‌احمد حیدر منتظر هماهنگی اداره برق و آب منطقه‌ای است که بلاتکلیف مانده و ۲۶ هزار هکتار زمین در منطقه سد پایاب خدافرین باید آبیاری شود که باید با استان آذربایجان‌شرقی هماهنگی‌های لازم انجام بگیرد.

صاحبعلی اصغری، سرپرست فرمانداری بیله‌سوار نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از ارائه فرصت به ظرفیت‌های بومی گفت: فعالیت‌های توسعه‌ای در شهرستان بیله‌سوار با جدیت پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا